voksi vs lift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.844 visninger
26 svar
0 synes godt om
12. april 2011

cami87

arr.. ved bare ikke hvad jeg skal vælge..  hvad valgte i? og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Nadia&Daniel

Lift - men Laura tog valget for os. Fik hende aldrig i voksien, og har altid selv været glad for at bruge lifte til babyer..

Anmeld

12. april 2011

Isabella_mor

jeg har begge dele

godtnok en sleebee...

bruger bare ikke rigtig liften længere, fordi at den er så bøvlet at slæbe rundt på, så nu bruger vi primært sleebee.. men når det bliver sommer bliver det nok ingen af delene..

Anmeld

12. april 2011

LIZO

valgte en qoudrolift. zoey er 1.5 år nu og vi brger den stadig.- den er nemmelig lavet om til en kørepose hun ligger i.. den har så mange funktioner. og elsker den..

den vejer ikke ret meget.. jeg kan ikke bære en normal lift.. de er så tunge og man bruger dem ikke længe.. vi laves vores lift om ( tog den hårde bund ud) da zoey var 8 måneder. den er længere en normalt.. du kan finde den på emmaljung hjemmeside..

Anmeld

12. april 2011

maria_wlt

cami87 skriver:

Jeg har begge dele men Tristan var også et vinter barn..

Jeg venter nummer 2 om små 7 dage og jeg tror ikke at jeg får brugt min DuniDuo meget denne her gang.. For så snart hun er ude af liften så er der alt for varmt til en pose

Anmeld

13. april 2011

Mig med maven

Vi havde begge dele. Men brugte kun liften. Vores datter sover så "vildt" at hun fik viklet sig ud af voksien!

Anmeld

13. april 2011

GitteC78

Vi brugte begge dele. Daniel startede med at sove i liften, da den blev for lille, kom han over i voksi. Jeg har været glad for begge dele, vi købte liften i en pakke sammen med barnevognen og voksi har vi fået gratis.

Anmeld

13. april 2011

Lunae

cami87 skriver:

Vi havde begge to, men brugte klart voksi mest! Jeg ville ikke have undværet liften, da hun var helt lille, men hvis jeg skulle vælge én af delene, så måtte det blive voksi - den kan man også bruge i længest tid

Anmeld

13. april 2011

Tvillingemor80

lift når de er bitte-små og voksi når de er lidt størrer

Anmeld

13. april 2011

Begge dele!

Jeg fødte i Maj, så der var det allerede halv varmt, så hun lå i lift de første 5mdr. og så var hun sq blevet for stor til den! Jeg var ellers glad for dem, for de putter sig nu meget godt i sådan en lille kasse!   Men så skiftede jeg til Sleebee, og den sover hun bare så sindsygt godt i!

Fordelen ved Sleebee frem for lift er jo at de bare skal ha en hue og evt. vanter på. De skal ik proppes ned i flyverdragt eller andet!!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.