føler mig s¨å led

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Mette 28

Nu er der nok nogle der vil tænke jeg er sådan lidt ja åndsvag måske, men jeg har aldrig vænnet mig til det, jeg har helt sikkert skiftet vores søn, det er bare sådan noget man gør, men jeg må ærligt sige at jeg hadede de bleer med stor gevinst i.

Har derfor heller aldrig skiftet andres børns bleer.. Ved ikke om det stammer fra jeg boede hjemme, min mor er DP og nøj jeg hadede at kommer hjem til den stank. Min mand derimod er helt kold hvad det angår, så når han har været hjemme har han taget den ble og kan også sagtens på andre børn.. Har ikke vist vores søn at jeg ikke kunne lide dem, men ja sådan har jeg det altså. Men skal så gså lige siges at jeg ikke er sådan at det holder mig fra at få børn venter mig igen og hun kommer ved PKS inden for 14 dage... Så tror mig man kan godt når man vil selv om man måske ikke bryder sig om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Clisolka

Haha ja, jeg havde aldrig nogensinde troet i mit liv, at jeg skulle skifte en fyldt ble... Eller i den grad vaske nusseklude  Jo, jeg har da haft skiftet mine nevøer da de var mindre, men der var ikke fyld i 

Man ja, jeg vil også skrive som de andre - det er noget andet med ens eget barn  Jeg nyder tiden med hende, når jeg pusler om hende - og hun nyder det lige så meget 

Anmeld

12. april 2011

Clisolka

Anonym skriver:

hmm hvordan tager jeres mænd det så?? haha slog mig bare lige

Min kæreste har skiftet så mange bleer i hans liv, at han hellere end gerne vil skifte en ble 

Anmeld

12. april 2011

4xGreve

Anonym skriver:

hmm hvordan tager jeres mænd det så?? haha slog mig bare lige

det har aldrig gjordt min mand noget dog har han alle dag ikke brudt sig om det ikke pga. det der var i bleen men pga. der har været så meget oppe omkring pedofile og incest osv. så han har været utrolig bange for om det har kunne misforståes men han har stadig gjordt det og det har ikke rørt ham hverken hvordan det så ud eller lugtet og heller ikke andres babyer osv.

Anmeld

12. april 2011

Corn

Caroline86 skriver:

hvis det er nogen som helst trøst så er det noget HELT andet når det er ens egne unger!

Ikke at lort bliver lækkert fordi det kommer ud af ens eget afkom men det er virkelig ikke ligeså slemt at skifte sit eget barn som at skifte andres

Jeg tror ikke der er nogen der nyder lugten af en fuld ble Men det er en del af det at have børn og det er faktisk skide hyggeligt at stå og pludre og opleve verden på puslebordet når først stinkeren er kommet i blespanden

Du må ikke lade lugten af ble afholde dig fra at få børn.. det er for dumt!

Helt enig... Jeg bliver totalt harmonika hvis jeg skulle skifte andres børn, men har tre selv, som det ikke rører mig at skifte

Anmeld

12. april 2011

chael

Når det er dit eget barn, så ser du ikke det samme klamme i en lorteble som med andres børn.

Jeg kan også kaste op ved at der kommer et andet barn gående forbi i min søns vuggestue og jeg kan lugte der er fyldt op.

Ad, ville ALDRIG egne mig til et vuggestuejob.

Men med din egen er det noget helt andet.

*Camilla

Anmeld

12. april 2011

tinasmor

Vil bare sige, at min kæreste havde det på samme måde da jeg var gravid. Han var virkelig bange for om han kunne klare lugten. Ikke fordi han ikke ville, men simpelthen om han kunne. Meeen det blev aldrig noget problem. Tror simpelthen det er noget andet når det er ens eget barn. Og husk også at det jo helt i starten slet ikke lugter og det er derfor noget du vender dig til skridt for skridt.

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

JEG/ VI VIL HA EN BABY

MEN TROR IKKE VI KAN FÅ BØRN....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.