føler mig s¨å led

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
27 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Anonym trådstarter

Hej baby.dk.

jeg er så led over mig selv trænger til at lufte lidt ud...

jeg elsker børn virkelig virkelig højt. vi vil også gerne have børn men! jeg hader virkelig lugten af fyldte bleer og bare tanken om at skal skifte bebs konstant med jackpot.. det gør mig ked for det er jo åndsvagt at have det sådan bebs skal jo lige som os andre.. jeg håber virkelig at jeg ændre mig på det punkt for vil være så ked af at vi ikke får børn pga mig og min skræk for baby lort-lugt..er bange for jeg kommer til at  hver gang og så burde man jo ikke have børn vis man ikke kan tage sig af dem...

håber ikke i er sure over mit indlæg trænger bare til at høre fra andre.... hilsen anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hej baby.dk.

jeg elsker børn virkelig virkelig højt. vi vil også gerne have børn men! jeg hader virkelig lugten af fyldte bleer og bare tanken om at skal skifte bebs konstant med jackpot.. det gør mig ked for det er jo åndsvagt at have det sådan bebs skal jo lige som os andre.. jeg håber virkelig at jeg ændre mig på det punkt for vil være så ked af at vi ikke får børn pga mig og min skræk for baby lort-lugt..er bange for jeg kommer til at  hver gang og så burde man jo ikke have børn vis man ikke kan tage sig af dem...

håber ikke i er sure over mit indlæg trænger bare til at høre fra andre.... hilsen anonym

Åhh, det vænner du dig til....som så meget andet...og så vænner man sig også til at trække vejret ind gennem munden...hehe..

Jeg har endda haft vænnet mig til at skifte voksenlortebleer, og det troede jeg sgu aldrig jeg ville kunne...men hey, man kan hvad man vil..

Anmeld

12. april 2011

Caroline86

hvis det er nogen som helst trøst så er det noget HELT andet når det er ens egne unger!

Ikke at lort bliver lækkert fordi det kommer ud af ens eget afkom men det er virkelig ikke ligeså slemt at skifte sit eget barn som at skifte andres

Jeg tror ikke der er nogen der nyder lugten af en fuld ble Men det er en del af det at have børn og det er faktisk skide hyggeligt at stå og pludre og opleve verden på puslebordet når først stinkeren er kommet i blespanden

Du må ikke lade lugten af ble afholde dig fra at få børn.. det er for dumt!

Anmeld

12. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej baby.dk.

Man kan vende sig til meget, også til det..og især når det er ens eget yngel
Måske skulle du øve dig lidt på andres småbørn og så øve dig i, at trække vejret gennem næsen.
Man kan også smørre lidt menthol under næsen, det tager det meste af lugten, så man gradvist vender sig til den, det bruger man tit i hjemmeplejen når man skal skifte voksne..og det er virkeligt 

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. april 2011

skønneunger

heheh ej undskyld men små grinte altså lidt

sådan havde jeg det også før jeg fik børn, sådan en baby der havde lort uhhhh det var stygt haha. og jeg havde heller ikke skiftet en lorteble før jeg fik min søn, men man vender sig til det.

vil ikke sige du ikke lægger mærke til det mere men det bliver nemmere

håber du kommer dig over din lorteble fobi for de ville da være rigtig synd hvis du ikke fik børn pga det.

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

tak for  svarene det hjælper faktisk .. kan faktisk bedre forstille mig at skifte mit eget barn in fremmeds...

hmm lugten tja som i skriver man vænner sig jo til det..

mit største ønske er at få en familie

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

skønneunger skriver:

heheh ej undskyld men små grinte altså lidt

sådan havde jeg det også før jeg fik børn, sådan en baby der havde lort uhhhh det var stygt haha. og jeg havde heller ikke skiftet en lorteble før jeg fik min søn, men man vender sig til det.

vil ikke sige du ikke lægger mærke til det mere men det bliver nemmere

håber du kommer dig over din lorteble fobi for de ville da være rigtig synd hvis du ikke fik børn pga det.

hvor er det lidt fedt ikke at være den eneste der har/haft det sådan

Anmeld

12. april 2011

4xGreve

Anonym skriver:

Hej baby.dk.

der er faktisk mange der har det sådan og især ved andre babyer´s lugte bleer men når de så får deres egen så gør det dem ikke nogen men stadig kan de ikke fordrage andres!

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Man kan vende sig til meget, også til det..og især når det er ens eget yngel
Måske skulle du øve dig lidt på andres småbørn og så øve dig i, at trække vejret gennem næsen.
Man kan også smørre lidt menthol under næsen, det tager det meste af lugten, så man gradvist vender sig til den, det bruger man tit i hjemmeplejen når man skal skifte voksne..og det er virkeligt 

Kærligst
Sussie

pyha det var nær endt galt ville citer dig men kom til at trykke anmeld godt jeg kunne nå at annulere...

hmm god ide men vis man kan holde sin egen lugt ud (haha) så kan man jo nok også holde sin børn s ud ...

men nøøj hvor kan det stinke vis man er ude og handle og der render en på 3-4 år som har laved og forældrene ligger ikke mærke til det og vi andre er ved at besvime( okay måske ret overdreved ) hehe men man tænker bare kan i ikke lugte det ?

Anmeld

12. april 2011

Janni.

Vi har en søn som bliver 3 uger imorgen, og han laver ind imellem nogen bleer som er lidt.... øhh.... ulækre duftmæssigt..  Der må jeg altså også lige synke en ekstra gang. Men ja, man vænner sig til det 

Hilsen Buito som ellers er vant til at skifte bleer på ældre mennesker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.