føler mig s¨å led

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

der er faktisk mange der har det sådan og især ved andre babyer´s lugte bleer men når de så får deres egen så gør det dem ikke nogen men stadig kan de ikke fordrage andres!

helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Anonym trådstarter

Buito skriver:

Vi har en søn som bliver 3 uger imorgen, og han laver ind imellem nogen bleer som er lidt.... øhh.... ulækre duftmæssigt..  Der må jeg altså også lige synke en ekstra gang. Men ja, man vænner sig til det 

Hilsen Buito som ellers er vant til at skifte bleer på ældre mennesker 

jeg er super glad for at jeg ikke er den eneste.

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

hmm hvordan tager jeres mænd det så?? haha slog mig bare lige

Anmeld

12. april 2011

Augusta11

Vær ikke bekymret! I starten ligner det jo bare remoulade, og så bliver det værre hen ad vejen. Det er for, at man kan vænne sig langsomt! Babyer er til gengæld skabt så forførende søde på mange andre punkter, at det opvejer det sure mange gange. Menthol under næsen - du kan godt!

Anmeld

12. april 2011

mortilflere

Anonym skriver:

hmm hvordan tager jeres mænd det så?? haha slog mig bare lige

bonden er jo landmand................................

.

.

og betaler vores pige på 15 , 50 kr for at slippe

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Augusta11 skriver:

Vær ikke bekymret! I starten ligner det jo bare remoulade, og så bliver det værre hen ad vejen. Det er for, at man kan vænne sig langsomt! Babyer er til gengæld skabt så forførende søde på mange andre punkter, at det opvejer det sure mange gange. Menthol under næsen - du kan godt!

tak det varmer rigtig meget med jeres svar

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

bonden er jo landmand................................

.

.

og betaler vores pige på 15 , 50 kr for at slippe

hahahaha....måske lige der skulle en lønforhøjelse pr ble men tror manden her ville finde 100 andre undskyldninger for at slippe..

bliver lugten bedre jo ældre de bliver alså det lugter jo aldrig godt men om den bliver mere grim når de er 4-5 år ind når de er 5 mdr

Anmeld

12. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

pyha det var nær endt galt ville citer dig men kom til at trykke anmeld godt jeg kunne nå at annulere...

hmm god ide men vis man kan holde sin egen lugt ud (haha) så kan man jo nok også holde sin børn s ud ...

men nøøj hvor kan det stinke vis man er ude og handle og der render en på 3-4 år som har laved og forældrene ligger ikke mærke til det og vi andre er ved at besvime( okay måske ret overdreved ) hehe men man tænker bare kan i ikke lugte det ?

Jo selvfølgelig, men nu er jeg vokset op på landet og med et hav af dyr og landbrug, så jeg antager at man allerede fra barn er blevet rimeligt hærdet med enhver form for ekskrementer.
Og når man så har haft med børn at gøre inkl sine egne igennem mange år, så rynker man naturligvis på næsen, men må da indrømme, at man nok mest bare har lyst til at skifte et sådan barn, uden man tænker særligt over det

Anmeld

12. april 2011

mortilflere

Anonym skriver:

hahahaha....måske lige der skulle en lønforhøjelse pr ble men tror manden her ville finde 100 andre undskyldninger for at slippe..

bliver lugten bedre jo ældre de bliver alså det lugter jo aldrig godt men om den bliver mere grim når de er 4-5 år ind når de er 5 mdr

Han har aldrig kunne li det LOL HAN ER HVID I ANSIGTET OG SVED PÅ  overlæben , så sjovt LOL

Jeg syntes det er lige meget , nu er hun snart 6 år den mindste og ikke renlig og sådan er det jo bare

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Han har aldrig kunne li det LOL HAN ER HVID I ANSIGTET OG SVED PÅ  overlæben , så sjovt LOL

Jeg syntes det er lige meget , nu er hun snart 6 år den mindste og ikke renlig og sådan er det jo bare

haha tror manden min flygter men så må jeg jo tage bleerne så tager han opkast når de bliver ældre haha..ej det må man jo tage i stiv arm det hele høre jo med. børn er jo ens et og alt når det kommer så langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.