Alexis er tilbage!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Magsen

stort tillykke 

... OMG hvor er der bare maaaaaaaaaaaaange sider !!!! hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maggieh skriver:

stort tillykke 

... OMG hvor er der bare maaaaaaaaaaaaange sider !!!! hehe

Tusind tusind tak.

Jaaaahhhh der er mange skønne piger som har svaret. Jeg er en rigtig heldig pige! Hehe.

Jeg har ikke engang fået svaret alle endnu. Det er en kæmpe opgave som jeg tager lidt af gangen.

Endnu engang tak  

Anmeld

18. april 2011

Magsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tusind tusind tak.

Jaaaahhhh der er mange skønne piger som har svaret. Jeg er en rigtig heldig pige! Hehe.

Jeg har ikke engang fået svaret alle endnu. Det er en kæmpe opgave som jeg tager lidt af gangen.

Endnu engang tak  

hehe, nej jeg kan sku godt forstå du ikke har fået svaret alle endnu 

Det var så lidt da 

Anmeld

21. april 2011

Meliora

Og NEJ, min tråd er ikke det forkerte sted!!

Jeg er nemlig gravid!! Ja jeg er!

Det må være miraklernes tid, for efter 2 1/2 år, 2-3 biokemiske og en SA efter 1 IVF er jeg pludselig, og lige efter SA blevet naturligt gravid.

Meget overraskende, og meget stort.

Ville vente til scanning med at komme forbi igen, og har været afsted i dag. Der var en smuk lille baby med et bankende hjerte 

Det var kæmpe stort, og meget overvældende! Og så mega romantisk, at det så lige blev på min mand og jegs 4-års dag.

Så bliver det ikke bedre vel??? 

Knus og Kram til alle, fra en meget meget lykkelig Alexis! 

( Til Jer der kender min på FB. IKKE noget med at skrive der!!! Familien ved det ikke!! TAK)

SIKKE et dejligt indlæg! Har virkelig haft så ondt af jer og jeres kamp for at få en lille bebs:-( Men hold kæft hvor er det bare VIDUNDERLIGT at den nu er der!

Tusind gange tillykke!

Hurraaaa!

Anmeld

21. april 2011

*A*

STORT tillykke

Anmeld

21. april 2011

Mille83

Og NEJ, min tråd er ikke det forkerte sted!!

Jeg er nemlig gravid!! Ja jeg er!

Det må være miraklernes tid, for efter 2 1/2 år, 2-3 biokemiske og en SA efter 1 IVF er jeg pludselig, og lige efter SA blevet naturligt gravid.

Meget overraskende, og meget stort.

Ville vente til scanning med at komme forbi igen, og har været afsted i dag. Der var en smuk lille baby med et bankende hjerte 

Det var kæmpe stort, og meget overvældende! Og så mega romantisk, at det så lige blev på min mand og jegs 4-års dag.

Så bliver det ikke bedre vel??? 

Knus og Kram til alle, fra en meget meget lykkelig Alexis! 

( Til Jer der kender min på FB. IKKE noget med at skrive der!!! Familien ved det ikke!! TAK)

Tillykke 

Anmeld

21. april 2011

FruRafn skriver:

SIKKE et dejligt indlæg! Har virkelig haft så ondt af jer og jeres kamp for at få en lille bebs:-( Men hold kæft hvor er det bare VIDUNDERLIGT at den nu er der!

Tusind gange tillykke!

Hurraaaa!

TUSIND TAK SØDE!!! Jeg er bare SÅ LYKKELIG! Der findes ingen ord. Og så en Økobaby. Hvem ville have troet det .

Så hjerteblink igen igår, så nu tør jeg fortælle familien det 

Anmeld

21. april 2011

*A* skriver:

STORT tillykke

Tusind tak. Sød smiley 

Anmeld

21. april 2011

Mille83 skriver:

Tillykke 

TAK 

Anmeld

22. april 2011

Meliora

TUSIND TAK SØDE!!! Jeg er bare SÅ LYKKELIG! Der findes ingen ord. Og så en Økobaby. Hvem ville have troet det .

Så hjerteblink igen igår, så nu tør jeg fortælle familien det 

Det er jo ganske enkelt et mirakel! Har ikke været så meget online der seneste stykke tid, men så at du havde genaktiveret din profil da jeg loggede på, og så så jeg at du havde annonceret den gode nyhed for nylig. Det var sgu da dagens gode nyhed, sagde jeg højt da jeg så det:-)Glæder mig til at følge dug, og krydser fingre for at alt går som det skal. Ihhh nu glæder jeg mig endnu mere til vi starter behandling næste år:-)Hav en dejlig påske! Og endnu engang tillykke:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.