Alexis er tilbage!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

NAAAAAAAAAIJ, Det er LØGN???? Fåååårk hvor godt, Alexis! TILLYKKEE!!

Endelig endelig skete det! Og det der med årsdage, det er bare ren magi. Jeg testede postiv på vores 5-års-dag!!

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Hvor langt er du?

Hej søde Kitty 

Undskyld jeg først svarer nu, der har bare været SÅ meget, og SÅ mange søde indlæg. 

Ja det er bare heeelt fantastisk. Jeg ved ikke hvor langt jeg er, men ca 8 uger nu. Min cyklusberegning og scanningen er uenige, men jeg holder på min dato, da det ellers ik vil stemme overens.

Men hva!! Alt ser ud til at være i skønneste orden. Jeg er meget meget lykkelig ( Det ord virker fattigt ind imellem)

Og ja, årsdage er åbenbart ikke helt ringe! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Mathilde skriver:

Ejjjj hvor er det fantastisk for jer og I fortjener det SÅ meget.

Kæmpe kæmpe tillykke!

Tusind mange gange tak 

Anmeld

16. april 2011

NinaSophia skriver:

JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!

KÆÆÆÆÆMPE tillykke, du fortjener det så meget !!!!    

årh hvor er jeg bare glad for at høre det, det har reddet min dag..

Hvor er du sød. Og tusind tusind mange gange tak.

Jeg er mere end lykkelig  

Life is good.

Anmeld

16. april 2011

Ja, så sidder jeg med kuldegysninger på HELE kroppen.

STORT tillykke. Har lige spurgt Dorthe, om hun havde hørt noget fra dig. Hun sagde bare, at du holdt en pause fra baby.dk..

Jeg kan nu se, at du har brugt pausen fornuftigt. Haha.

STORT TILLYKKE. Hvor langt er du?

Hej søde. Tak for de dejlige ord

Jeg skulle være omtrent 8 fulde uger henne nu, men det vides ikke med sikkerhed. Scanningen var ikke enig med min beregning. Men min beregning virker langt mere realistisk i forhold til hvornår jeg kunne teste positivt. 

JAAA, jeg har brugt tiden væk herfra yders fornuftigt! 

I øvrigt rørende og dejligt at du har tænkt på mig mens jeg har holdt pause herfra.

Kæmpe krammer

Anmeld

18. april 2011

NoName

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe der fik jeg et smil på læben.  Ja jeg ved ikke hvordan du kunne misse den  hehe 

Men ja den er sgu god nok. Jeg synes stadig det er meget uvirkeligt, men kan samtidig mærke at jeg er blevet meget gladere igen! 

Kæmpe knuser. 

Jeg er så glad på jeres vegne, det er jo helt vildt... glæder mig til at følge dig og mavsen

Anmeld

18. april 2011

noname skriver:

Jeg er så glad på jeres vegne, det er jo helt vildt... glæder mig til at følge dig og mavsen

Tak, hvor er du sød  Jeg skal nok ligge mavebilleder ind når der begynder at ske lidt mere. Lige nu er det nok mere luft og væske end bebs  

Om aftenen ligner jeg en i 5 måned. Herligt 

Anmeld

18. april 2011

NoName

Tak, hvor er du sød  Jeg skal nok ligge mavebilleder ind når der begynder at ske lidt mere. Lige nu er det nok mere luft og væske end bebs  

Om aftenen ligner jeg en i 5 måned. Herligt 

Er nu sikker på du er hammer lækker og mavsen ligeså.

Anmeld

18. april 2011

Er nu sikker på du er hammer lækker og mavsen ligeså.

Hihi, føler mig nu ikke så lækker. Manden synes bare jeg ser sød ud når jeg sidder og flader ud med maven om aftenen. Hehe!  Men jeg  er en super glad gravid, og det er bare det bedste i verden  

Kan mærke at min talje er begyndt at forsvinde. Hvad skal det ikke ende med, haha! 

Anmeld

18. april 2011

NoName

Hihi, føler mig nu ikke så lækker. Manden synes bare jeg ser sød ud når jeg sidder og flader ud med maven om aftenen. Hehe!  Men jeg  er en super glad gravid, og det er bare det bedste i verden  

Kan mærke at min talje er begyndt at forsvinde. Hvad skal det ikke ende med, haha! 

Det kan jeg godt fortælle det ender med en smækker lækker bebs OVENPÅ maven i stedet for INDE i maven

hahahahaha (dårlig joke ved jeg godt, men ku ik la vær)

min talje forsvandt også temmelig hurtigt, men pyt man får den næææsten tilbage igen

Anmeld

18. april 2011

noname skriver:

Det kan jeg godt fortælle det ender med en smækker lækker bebs OVENPÅ maven i stedet for INDE i maven

hahahahaha (dårlig joke ved jeg godt, men ku ik la vær)

min talje forsvandt også temmelig hurtigt, men pyt man får den næææsten tilbage igen

Hihi, min talje SKAL bare helt tilbage. Så må hård træning klare det sidste  Men lige nu er jeg ligeglad. Nu må taljen gerne forsvinde.

Har dog ikke noget imod ikke at blive voldsomt stor. Er ikke så høj, så håber jeg ikke får den største mave! Men bare en fin strutmave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.