Alexis - i den virtuelle verden! skriver:
Du må meget gerne spørge 
Jeg tog en test for at slå det ud af hovedet og se visuelt at det var slut. Havde sådan en fornemmelse af det ikke var slut! Men ingen symptomer ud over jeg var gået lidt over tid. Men det tænkte jeg, helt ærligt, nok var pga. aborten.
Nå men jeg var gået nogle dage over tid tog jeg en test for ligesom at komme videre, og sagde til mig selv at nu skulle jeg ikke græde når den blev negativ.
Havde jo fået lavet blod HCG som viste negativ, så ville bare få mig selv til at slappe af så min mens kunne komme. Tankerne kørte lidt rundt jo, så ville gøre mig selv en tjeneste så mens ligesom kunne komme og jeg ikke stressede kroppen.
Købte en test på vej hjem fra årets første løbetur, sådan lidt indskudt...Så blev den sgu positiv!!! Jeg troede helt seriøst jeg var blevet sindsyg! Tænkte "Nu ser du syner" "Nu er den helt gal med dig"
Men stregen blev der og nu er der et lille liv derinde

Så det handlede hverken om at jeg troede jeg var gravid, eller kunne tro at den var der efter behandling osv. Men blot fordi jeg ville slå det ud af hovedet så kroppen kunne slappe af og mens kunne komme. Men JUBIIII mens kom aldrig og nu skal jeg være Mor alligevel 

Ej, hvor dejligt!!! Hold da op!!! Det må have været helt vildt at stå der og vente på at se den er negativ og så : hov...jamen der er to streger? Jeg har ikke været i din situation, men jeg forestiller mig at det må være 10 gange vildere at blive gravid på den måde end 'almindeligt og kedeligt'. Altså når man har håbet og kæmpet SÅ meget for det, som du/I har. Selvom vi ikke 'kender' hinanden, så har du af en eller anden grund altid været i mine tanker, lige siden jeg begyndt at læse din indlæg. Der er masser af mennesker herinde jeg overhovedet ikke kan huske eller ved hvem er, men du har gjort et meget stort indtryk på mig. jeg var så glad og lykkelig sidst du var i behandling, for jeg var så sikker på at NU var den der, og nedturen var totalt da du så meldte fra. Derfor var det bare SÅ stort og glædeligt da du pludselig skrev at nu var du tilbage i GRAVID tilstand!!! Ih, hvor er det bare velfortjent!!! Jeg håber at du får en rigtig dejlig graviditet. Hvis jeg skulle komme med et lille råd (dem bliver du sikkert overdænget med, men nu kommer der allegvel et mere), så køb noget ventetøj så snart maven begynder at bule ud. Man får alligevel brug for det, så der er ingen grund til at vente med at købe det, og jeg følte mig ihvertfald meget mere gravid når jeg havde ventetøj på der fremhævede min mave, end når jeg bare gik i almindeligt tøj på.
Kæmpe tillykke!!!! Det er så ubeskriveligt stort og jeg er så glad på jeres vegne!!!