.... Det var mig ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

misslea

Maalene skriver:

Hihi - tænkte nok det var dig

Da du skrev det med, at da ægget satte sig fast ved lille Wilma var du ude og kaste op, kunne jeg huske, at jeg havde set det før i en af mine gamle tråde

https://www.baby.dk/debat/60245pi1/graviditet/har-aegget-sat-sig-fast.aspx

Men dejligt at det var falsk alarm, når det nu det var det du ønskede aller dybest inde - så må vi krydse for en positiv test om ½-1 år  

Heheh... ja jeg var også ret sikker på, at du havde gættet det var mig

Kan nemlig godt huske, at jeg havde skrevet i din tråd om min oplevelse!!!!

Det har åbenbart været min æggeløsning jeg har mærket i stedet... hvilket jeg aldrig har kunne mærke førhen...!!! Men kan forstå at den slags godt kan ændre sig efter en graviditet...!!!

Nårh... men det er nu nok meget godt! Så ser vi om det ikke kan blive til en bebs i maven i løbet af 2012 måske....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

signe.

misslea skriver:

Ja man skal helt sikkert nok finde ud af det - det er der jo mange, der har gjort før én selv.. heheh!! Men det kræver helt sikkert en masse planlægning for at få det til at hænge sammen... og det lærer man jo med tiden!!!

Ej ja - det kan jeg sagtens forstå, at I har valgt... det havde jeg helt sikkert også selv gjort, hvis det var mig!!! Det er klart, at man er lidt mere varsom, når ens lille guldklump har haft sådan en start på livet!!!

Jeg glæder mig til at følge lildt med fra sidelinjen her på baby!!!

du følger bare med alt det du gider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.