Hej derude....
Ja - jeg kan jo se, at der er rigtig mange af jer, som har været et smut forbi min anonyme tråd, så jeg synes, at I fortjener at vide, hvem jeg er!!!
Og ta-daaah... det var mig
https://www.baby.dk/debat/98000pi1/graviditet/shit------hjaelp-mig-lige-her.aspx
Ja - for et par uger siden var jeg fuldstændig sten-sikker på, at jeg havde mærket, at ægget satte sig fast!! Og puha... det satte skræk og rædsel igang hos især mig!!! Min mand var super cool, og den klarer vi sagtens med 2 små unger.. und so weiter!!!
Vi kom frem til (efter mange lange snakke og overvejelser) at beholde bebs, hvis der var gevinst! Ingen af os, kunne holde tanken ud om at fjerne noget, der kunne blive et lille skønt og dejligt menneske! Egentlig var det tosset at have diskusionen før vi overhovedet vidste, om det blev aktuelt! Men vi havde begge brug for at have snakken på forhånd....
Det var på ingen måde planlagt, og vi havde også gjort alt, hvad vi kunne for at undgå det!!!
OG... idag tør jeg godt sige, at det var falsk alarm!! Den var negativ igen i morges, og alle de symptomer jeg havde i starten er væk...!!!
Især jeg... er SUPER lettet!! For selvom at vi ønsker endnu en graviditet om ikke så forfærdelig (gerne 2012), så har jeg virkelig brug for at komme tilbage på arbejde inden næste barsel!!!
MEN... det var faktisk fint lige at finde ud af, at jeg faktisk dybt inde i sjælen ikke er klar til baby nr. 2 lige nu (Wilma fylder ½ år idag)!! Og på den anden side heller ikke kan få en abort, selvom det var dét, jeg hældte til i lang tid!!!
Nåårrh... men jeg synes bare lige, at I fortjente en update fra mig... og selvfølgelig få svar på, hvem der havde skrevet tråden!!!
Hav en dejlig regnvejrs dag allesammen....