.... Det var mig ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

misslea

Maja_4000 skriver:

Da jeg læste den anden tråd , sad jeg og tænkte "det er da misslea" .. Men så så jeg det var en anonym  Haha .. 

Men dejligt at I slap med "skrækken" (;

Hehehe... ja - jeg tror faktisk, at der var en del, der havde gættet at det var mig!!! Og egentlig bliver jeg ret imponeret over, at folk kan gennemskue den slags, når det er personer man slet ikke kender personligt!!! heheh

Shit mand... jeg må bruge MEGET tid herinde siden folk genkender min FØRSTE anonyme tråd... hihih!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Maja_4000

misslea skriver:

Hehehe... ja - jeg tror faktisk, at der var en del, der havde gættet at det var mig!!! Og egentlig bliver jeg ret imponeret over, at folk kan gennemskue den slags, når det er personer man slet ikke kender personligt!!! heheh

Shit mand... jeg må bruge MEGET tid herinde siden folk genkender min FØRSTE anonyme tråd... hihih!!!

Haha .. Ja , det er lidt tankevækkende (;

Anmeld

13. april 2011

misslea

signe. skriver:

Havde det lidt på fornemmeren at det var dig..

min barsel skal også overlappe min nuværende barsel.. er spændt på at se om jeg er ved at rive håret ud af mig selv ved årsskiftet, haha

Hihihi... ja, der var vidst flere, der havde gættet det var mig

Ja - jeg kan godt forstå, at du er spændt... det e rjo mega lang tid at gå hjemme! Det er faltisk det eneste, der holde ros fra at få nr. 2 lige nu.... jeg TRÆNGER til at komme på arbejde!!! Jeg ELSKER at være herhjemme med Wilma, og iiihhh hvor jeg nyder det.... men jeg nyder det også fordi jeg ved, at lige pludselig skal jeg tilbage på arbejde, og så er det slut med at gå herhjemme og pusle om min skønne datter!!! Jeg må indrømme, at det virkede noget uoverskueligt at tænke 1½ år ude i fremtiden og vide, at jeg stadig ville være på barsel dér... SJEJSE!!!!hehehe

Og nårh.... jo, jeg tænkte også, at praktisk ville det godt nok blive en udfordring....!! Meeeeeeen jeg havde ikke fået en abort hvis der havde være gevinst... det er jeg 1000 procent sikker på nu!!!

Anmeld

13. april 2011

2babygirls

misslea skriver:

Ja - det var faktisk noget af en forskrækkelse!!! Jeg ville jo gerne være LIGESÅ lykkelig næste gang jeg ser de 2 streger, som jeg var da vi ventede Wilma!!! Jeg kunne bare mærke, at det virkede super uoverskueligt med kun lige lidt over 1 år imellem ungerne!!! Jeg har hele tiden gerne ville have børn med nogenlunde kort mellemrum men 1 ÅR.... puha.... det var nu alligevel ikke planen!!!

Jeg hældte meget til at få det fjernet, men nej.... det kunne jeg alligevel ikke!!! Vi har jo plads, råd og ønkset om endnu en bebs... så det virkede bare FOR uretfærdigt at fjerne fordi tidspunktet ikke var det rigtige for MIG!!!

Men heldigvis behøver vi ikke at tænke på dét..... og bare glæde os til, at vi selv tager beslutningen om endnu en lille lækkerbisken!!!

Helt klart.. man må jo kunne tage konsekvensen af hyggen med manden

Glæder mig nu også til de næste to streger, og en lille hyggefis i maven, ihhhhh

Anmeld

14. april 2011

signe.

misslea skriver:

Hihihi... ja, der var vidst flere, der havde gættet det var mig

Ja - jeg kan godt forstå, at du er spændt... det e rjo mega lang tid at gå hjemme! Det er faltisk det eneste, der holde ros fra at få nr. 2 lige nu.... jeg TRÆNGER til at komme på arbejde!!! Jeg ELSKER at være herhjemme med Wilma, og iiihhh hvor jeg nyder det.... men jeg nyder det også fordi jeg ved, at lige pludselig skal jeg tilbage på arbejde, og så er det slut med at gå herhjemme og pusle om min skønne datter!!! Jeg må indrømme, at det virkede noget uoverskueligt at tænke 1½ år ude i fremtiden og vide, at jeg stadig ville være på barsel dér... SJEJSE!!!!hehehe

Og nårh.... jo, jeg tænkte også, at praktisk ville det godt nok blive en udfordring....!! Meeeeeeen jeg havde ikke fået en abort hvis der havde være gevinst... det er jeg 1000 procent sikker på nu!!!

Ja, her i marts havde jeg jo allerede gået hjemme 1 år, pga for tidlig fødsel, så her bliver det lidt over 2 år, jeg skal gå hjemme hehe..

Ja, jeg tror også at når man står i din situation kan man mærke hvad man VIRKELIG vil, hvis den var der..

Anmeld

14. april 2011

misslea

signe. skriver:

Ja, her i marts havde jeg jo allerede gået hjemme 1 år, pga for tidlig fødsel, så her bliver det lidt over 2 år, jeg skal gå hjemme hehe..

Ja, jeg tror også at når man står i din situation kan man mærke hvad man VIRKELIG vil, hvis den var der..

ja puha... det er også længe at gå hjemme...! Men hvis man hygger sig og har det fint med det, så går sådan 2 år jo også hurtigt!!!

Jeg Har været hjemme med Wilma i 9 mdr. nu, og jeg skal være hjemme i 6 mdr mere, og hold da op, hvor tiden flyver afsted...!!! Det er lidt skræmmende engang imellem...!

Jeg tænkte meget over, at hvis der bebs i maven nu, så skulle vi købe en tvillinge barnevogn, hvordan ville jeg gøre det praktisk, når de skulle sove (Wilma sover altid udenfor om dagen)... for jeg kan da ikke gå fra den ene, mens jeg putter den anden i gården osv osv!!! Heheh.. der skulle i hvert fald lige ændres lidt rytmer osv! Men IGEN... jeg ville ikke kunne fjerne bebsen, så vi skulle selvfølgelig nok finde ud af det

Nu er planen at starte projekt baby nr. 2 engang i 2012

Anmeld

14. april 2011

signe.

misslea skriver:

ja puha... det er også længe at gå hjemme...! Men hvis man hygger sig og har det fint med det, så går sådan 2 år jo også hurtigt!!!

Jeg Har været hjemme med Wilma i 9 mdr. nu, og jeg skal være hjemme i 6 mdr mere, og hold da op, hvor tiden flyver afsted...!!! Det er lidt skræmmende engang imellem...!

Jeg tænkte meget over, at hvis der bebs i maven nu, så skulle vi købe en tvillinge barnevogn, hvordan ville jeg gøre det praktisk, når de skulle sove (Wilma sover altid udenfor om dagen)... for jeg kan da ikke gå fra den ene, mens jeg putter den anden i gården osv osv!!! Heheh.. der skulle i hvert fald lige ændres lidt rytmer osv! Men IGEN... jeg ville ikke kunne fjerne bebsen, så vi skulle selvfølgelig nok finde ud af det

Nu er planen at starte projekt baby nr. 2 engang i 2012

der er også rigtig mange ting at tage højde for.. min søn kan ikke gå når den næste ny kommer, så jeg tænker også, guuud hvordan skal jeg handle ind/gå tur m.m. sådan at de begge kan ligge ned og sove hehe... vores søn sover så inde hver dag, og kun i barnevognen udenfor hvis vi også er udenfor ( har vi det bedst med pga de omstændigheder der var med hans ankomst til verden)

Anmeld

14. april 2011

lisbethita

misslea skriver:

Hej derude....

Ja - jeg kan jo se, at der er rigtig mange af jer, som har været et smut forbi min anonyme tråd, så jeg synes, at I fortjener at vide, hvem jeg er!!!

Og ta-daaah... det var mig

https://www.baby.dk/debat/98000pi1/graviditet/shit------hjaelp-mig-lige-her.aspx

Ja - for et par uger siden var jeg fuldstændig sten-sikker på, at jeg havde mærket, at ægget satte sig fast!! Og puha... det satte skræk og rædsel igang hos især mig!!! Min mand var super cool, og den klarer vi sagtens med 2 små unger.. und so weiter!!!

Vi kom frem til (efter mange lange snakke og overvejelser) at beholde bebs, hvis der var gevinst! Ingen af os, kunne holde tanken ud om at fjerne noget, der kunne blive et lille skønt og dejligt menneske! Egentlig var det tosset at have diskusionen før vi overhovedet vidste, om det blev aktuelt! Men vi havde begge brug for at have snakken på forhånd....

Det var på ingen måde planlagt, og vi havde også gjort alt, hvad vi kunne for at undgå det!!!

OG... idag tør jeg godt sige, at det var falsk alarm!! Den var negativ igen i morges, og alle de symptomer jeg havde i starten er væk...!!!

Især jeg... er SUPER lettet!! For selvom at vi ønsker endnu en graviditet om ikke så forfærdelig (gerne 2012), så har jeg virkelig brug for at komme tilbage på arbejde inden næste barsel!!!

MEN... det var faktisk fint lige at finde ud af, at jeg faktisk dybt inde i sjælen ikke er klar til baby nr. 2 lige nu (Wilma fylder ½ år idag)!! Og på den anden side heller ikke kan få en abort, selvom det var dét, jeg hældte til i lang tid!!!

Nåårrh... men jeg synes bare lige, at I fortjente en update fra mig... og selvfølgelig få svar på, hvem der havde skrevet tråden!!! 

Hav en dejlig regnvejrs dag allesammen....

Ihn....ha sikke da noget. Men forstår dig godt. Jeg ville heller ikke lige vide, hvilket ansigtsudtryk jeg ville få, hvis det var mig. Men jeg ville da også beholde det... 

Men ja.....der kommer skisme nok en lille til jer igen, når det er tiden til det ;-) 

Ha en skøn aften ;-)

Anmeld

15. april 2011

misslea

signe. skriver:

der er også rigtig mange ting at tage højde for.. min søn kan ikke gå når den næste ny kommer, så jeg tænker også, guuud hvordan skal jeg handle ind/gå tur m.m. sådan at de begge kan ligge ned og sove hehe... vores søn sover så inde hver dag, og kun i barnevognen udenfor hvis vi også er udenfor ( har vi det bedst med pga de omstændigheder der var med hans ankomst til verden)

Ja man skal helt sikkert nok finde ud af det - det er der jo mange, der har gjort før én selv.. heheh!! Men det kræver helt sikkert en masse planlægning for at få det til at hænge sammen... og det lærer man jo med tiden!!!

Ej ja - det kan jeg sagtens forstå, at I har valgt... det havde jeg helt sikkert også selv gjort, hvis det var mig!!! Det er klart, at man er lidt mere varsom, når ens lille guldklump har haft sådan en start på livet!!!

Jeg glæder mig til at følge lildt med fra sidelinjen her på baby!!!

Anmeld

15. april 2011

misslea

lisbethita skriver:

Ihn....ha sikke da noget. Men forstår dig godt. Jeg ville heller ikke lige vide, hvilket ansigtsudtryk jeg ville få, hvis det var mig. Men jeg ville da også beholde det... 

Men ja.....der kommer skisme nok en lille til jer igen, når det er tiden til det ;-) 

Ha en skøn aften ;-)

Ja - jeg kunne heller ikke få det fjernet, selvom jeg hældte mest til det i et stykke tid!! Syntes det virkede SÅ uoverskueligt at få to børn så tæt på hinanden.. men på den anden side... når jeg så ser på Wilma, så smelter mit hjerte, og jeg får lyst til at få MANGE børn i en ordentlig fart.. heheh!!!

Men... tror nu det er meget godt, at der ikke var gevinst denne gang...!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.