Vægtstigning??? hvad er normalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Hailiesmom11

Ja det passede meget fint med hvad jeg har taget på så tror godt man kan tro på den til en hvis grænse selvfølgelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Ditte<3

camillakrath skriver:

Ja det synes jeg også. Man har jo ikke rigtig nogen fornemmelse af det

Nej lige præcis Har det så passet nogenlunde på dig? Kan se du ikke har langt igen  Spændende 

Anmeld

12. april 2011

camillakrath

Ditte<3 skriver:

Nej lige præcis Har det så passet nogenlunde på dig? Kan se du ikke har langt igen  Spændende 

Den passer faktisk præcist på mig  Ligger faktisk sådan lige på normalen

Nej der er ikke specielt længe. Han er lige sunket helt ned

Anmeld

12. april 2011

***S***

Stort Tillykke med din lille baby i maven!!

Jeg er 18+0 idag og har taget ca. 3 kg på, er normalvægtig..

Men som de andre skriver er det jo meget forskelligt!

God fornøjelse med scanningen snart! Det er den bedste oplevelse!

Anmeld

12. april 2011

Miss HH

Ditte<3 skriver:

Først tillykke med din graviditet  Det er jo som altid fantastisk 

Det er dejligt at se andre tænke ligesom jeg gjorde. Det var også et af de første indlæg jeg lavede. Kan se du har tabt dig 10 kilo inden, hvilket jeg også selv havde og så bliver man pludselig mere påpasselig og det er sværere at se vægten stige, men som mine venner/familie omkring mig har sagt, så skal jeg bare være glad, det er jo normalt og et tegn på at baby har det godt  

Jeg er selv 17+6 i dag og har taget lige knap 5 kilo på  

Vi må bare nyde de ekstra kilo og så når den dejlige lille spir er kommet ud engang, så må vi løbe et par ekstra ture og håbe kiloene rasler af igen 

Held og lykke med scanningen på torsdag, det er det største 

Stort til dig ..

Mange tak for din opbakning og lykkeønskning - og i lige måde

Jeg kan se vi står lidt i samme situation med vægttab og derefter graviditet. 5 kg er heller ikke meget i 17. uge (ikke i mine ører), men du har helt ret, man skal nok bare nyde det hele mens det er og så må man forsøge at tabe det igen efter den lille er kommet

Jeg glæder mig til scanningen, må hellere vende tilbage torsdag og skrive hvordan det er gået

Anmeld

12. april 2011

Miss HH

camillakrath skriver:

Hejsa,

Jeg fik et rigtig godt link af en bruger herinde, som jeg har brugt meget når jeg har været i tvivl.

Den regner ud efter din vægt og højde før.

Er det sådan noget du kunne tænke dig?

Knus

Ja tak RIGTIG gerne - og kan se du allerede har sendt det.

Mange tak for det

Anmeld

12. april 2011

Ditte<3

camillakrath skriver:

Den passer faktisk præcist på mig  Ligger faktisk sådan lige på normalen

Nej der er ikke specielt længe. Han er lige sunket helt ned

Okay, det lyder jo godt  Vi må se hvordan det går for mig, hehe  

Hvor er det spændende altså - du må ha held og lykke med det hele, krydser fingrer for at alt går godt 

Anmeld

12. april 2011

Ditte<3

Hybjerg skriver:

Mange tak for din opbakning og lykkeønskning - og i lige måde

Jeg kan se vi står lidt i samme situation med vægttab og derefter graviditet. 5 kg er heller ikke meget i 17. uge (ikke i mine ører), men du har helt ret, man skal nok bare nyde det hele mens det er og så må man forsøge at tabe det igen efter den lille er kommet

Jeg glæder mig til scanningen, må hellere vende tilbage torsdag og skrive hvordan det er gået

Det var så lidt, blev næsten helt glad for der var en der havde det på samme måde  Alle sagde jeg var tosset! 

Lige præcis, vi klarer den  Når vi har kunnet tabe os en gang, kan vi vel en gang til 

Ja, det må du endelig gøre, så vil jeg da prøve at følge din graviditet  Glæder mig til at høre nærmere torsdag -  fingre !!

Anmeld

12. april 2011

Topp

jeg tog 4 kg på i alt - hun er født til termin - så det var ret godt

med min dreng tog jeg 7 kg på - han er født 4 uger for tidligt

Anmeld

12. april 2011

Miss HH

Ditte<3 skriver:

Det var så lidt, blev næsten helt glad for der var en der havde det på samme måde  Alle sagde jeg var tosset! 

Lige præcis, vi klarer den  Når vi har kunnet tabe os en gang, kan vi vel en gang til 

Ja, det må du endelig gøre, så vil jeg da prøve at følge din graviditet  Glæder mig til at høre nærmere torsdag -  fingre !!

Ja det tror jeg også på at vi kan, og ellers kan man heldigvis finde masser af god opbakning herinde - det er jo en skøn side, fuld af positive dejlige mennesker

Mange tak, jeg  også fingre for et lille sundt og raskt barn

til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.