Vægtstigning??? hvad er normalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Miss HH

Fenja09 skriver:

Først tillykke med bebsen

Jeg er i uge 21 og jeg har intet taget på. Jeg tabte mig 5,5 kg de først 3 mdr og derefter er der ikke røget noget på endnu, men det skal nok komme når jeg er lidt længere henne. Jeg har dog fået mave og ser gravid ud

/Fenja

Mange tak  Og hvor heldigt du endnu ikke har taget på, men selvfølgelig er det vigtigste jo at babyen har det godt og ikke hvor meget man tager på. Det er bare rart at få lidt vejledning fra andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Hailiesmom11

Hybjerg skriver:

Hej alle sammen

Nu vil jeg prøve at skrive mit første indlæg herinde...

Jeg er gravid i uge 11 + 5 og skal til min første scanning på torsdag, jeg kan sleeeet ikke vente

Jeg skriver fordi jeg er nysgerrig efter at vide, om der er nogen der ved hvor meget det er normalt at tage på i løbet af graviditeten? Jeg har godt læst mig fren til hvor meget man burde tage på i alt. Men hvor meget burde man tage på efter 3 mdr., 4 mdr. osv.. ???

Vil meget gerne høre hvordan jeres situation ser ud

Knus fra Trine

Hej
først mange gange tillykke med graviditeten..

Jeg har i alt taget 6 kg i løbet af min graviditet og jeg er i uge 32+2 så det er ekstremt forskelligt hvor meget man tager på.

Jeg var en smule overvægtig da jeg blev gravid, så jeg skal heller ikke tage så meget mere på. En normalvægtig skal ca tage 10-15 kg på i løbet af sin gravidtet

Anmeld

12. april 2011

Miss HH

Wulffi89 skriver:

Hej
først mange gange tillykke med graviditeten..

Jeg har i alt taget 6 kg i løbet af min graviditet og jeg er i uge 32+2 så det er ekstremt forskelligt hvor meget man tager på.

Jeg var en smule overvægtig da jeg blev gravid, så jeg skal heller ikke tage så meget mere på. En normalvægtig skal ca tage 10-15 kg på i løbet af sin gravidtet

Mange tak

Jeg jeg kan godt høre det er meget forskelligt, hmm jeg må jo bare se tiden an og ellers prøve at spise sundt og dyrke motion

Anmeld

12. april 2011

Hailiesmom11

Hybjerg skriver:

Mange tak

Jeg jeg kan godt høre det er meget forskelligt, hmm jeg må jo bare se tiden an og ellers prøve at spise sundt og dyrke motion

Jeg har spist lige præcis som jeg har haft lyst til og så bare dyrket det motion jeg gjorde før, så man behøver jo ikke være ekstrem

Anmeld

12. april 2011

camillakrath

Hejsa,

Jeg fik et rigtig godt link af en bruger herinde, som jeg har brugt meget når jeg har været i tvivl.

Den regner ud efter din vægt og højde før.

Er det sådan noget du kunne tænke dig?

Knus

Anmeld

12. april 2011

Ditte<3

camillakrath skriver:

Hejsa,

Jeg fik et rigtig godt link af en bruger herinde, som jeg har brugt meget når jeg har været i tvivl.

Den regner ud efter din vægt og højde før.

Er det sådan noget du kunne tænke dig?

Knus

Det link lyder super, det ville jeg da også meget gerne se, hvis det er muligt? 

Anmeld

12. april 2011

Ditte<3

Hybjerg skriver:

Hej alle sammen

Nu vil jeg prøve at skrive mit første indlæg herinde...

Jeg er gravid i uge 11 + 5 og skal til min første scanning på torsdag, jeg kan sleeeet ikke vente

Jeg skriver fordi jeg er nysgerrig efter at vide, om der er nogen der ved hvor meget det er normalt at tage på i løbet af graviditeten? Jeg har godt læst mig fren til hvor meget man burde tage på i alt. Men hvor meget burde man tage på efter 3 mdr., 4 mdr. osv.. ???

Vil meget gerne høre hvordan jeres situation ser ud

Knus fra Trine

Først tillykke med din graviditet  Det er jo som altid fantastisk 

Det er dejligt at se andre tænke ligesom jeg gjorde. Det var også et af de første indlæg jeg lavede. Kan se du har tabt dig 10 kilo inden, hvilket jeg også selv havde og så bliver man pludselig mere påpasselig og det er sværere at se vægten stige, men som mine venner/familie omkring mig har sagt, så skal jeg bare være glad, det er jo normalt og et tegn på at baby har det godt  

Jeg er selv 17+6 i dag og har taget lige knap 5 kilo på  

Vi må bare nyde de ekstra kilo og så når den dejlige lille spir er kommet ud engang, så må vi løbe et par ekstra ture og håbe kiloene rasler af igen 

Held og lykke med scanningen på torsdag, det er det største 

Stort til dig ..

Anmeld

12. april 2011

camillakrath

Ditte<3 skriver:

Det link lyder super, det ville jeg da også meget gerne se, hvis det er muligt? 

http://www.indiacurry.com/women/pregcalc.htm

Kan ikke huske hvilken bruger der gav mig det, men synes den har været god

Men bare lov mig at du ikke læner dig alt for meget op ad de målinger og sådan

Anmeld

12. april 2011

Ditte<3

camillakrath skriver:

http://www.indiacurry.com/women/pregcalc.htm

Kan ikke huske hvilken bruger der gav mig det, men synes den har været god

Men bare lov mig at du ikke læner dig alt for meget op ad de målinger og sådan

Tusind tak skal du have  

Det lover jeg dig, men meget sjovt lige at se ..

til dig

Anmeld

12. april 2011

camillakrath

Ditte<3 skriver:

Tusind tak skal du have  

Det lover jeg dig, men meget sjovt lige at se ..

til dig

Ja det synes jeg også. Man har jo ikke rigtig nogen fornemmelse af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.