Er jeres mand/kæreste på facebook ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2008

Fam. Madsen

hej..

min mand er der inde og han har en masse venner og veninder der inde..

og det har ejg det fint med ofr der står jo der inde at jeg er gift med ham.. så alle ved jo at han er gift45.png45.png45.png

jeg er også selv der inde og vi er på hinandens venne liste...45.png45.png

sandra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

Mette+Mathias

Ja, jeg er på facebook, men min mand er ikke, - han giiiider ikke, - meeeen han gider alligevel godt låne min profil og lede efter venner *gg*

Anmeld

24. oktober 2008

miver

Ja min mand er osse på men bruger det ikke så meget , jeg ville ikke have noget imod hans ex var på hans venneliste '
Knus mie

Anmeld

24. oktober 2008

Heidi.

Hej60.png

Ja Rasmus er på facebook.. Han er ikke venner med nogle X'er, og det er jeg heller ikke.. Vi syntes ikke der er nogen grund til det..

Kh Heidi

Anmeld

24. oktober 2008

ziabambus

ja min forlovet er inde på facebook. han snakker ikke med nogle af hans gammel venner eller kærester.

Anmeld

24. oktober 2008

twinboys

Jepper det er både han og jeg...

Majbritt

Anmeld

24. oktober 2008

ekzunz

Her er det kun mig - men min gemal synes det er meget passende at jeg bruger tid på at finde hans gamle soldaterkammerater osv - men han gider ikke selv!

Anmeld

24. oktober 2008

wamse

Altså nu er jeg jo mager på facebook, så ville godt nok være meget dobbeltmoralsk, hvis han ikke måtte Han er oprettet, men bruger det slet slet ikke.

Anmeld

24. oktober 2008

wamse

wamse skriver:

Altså nu er jeg jo mager på facebook, så ville godt nok være meget dobbeltmoralsk, hvis han ikke måtte Han er oprettet, men bruger det slet slet ikke.

Mega griner tastefejl Nej jeg er ikke mager på facebook, er samme størrelse altid, hi hi, nej jeg er meget på facebook.

Anmeld

27. oktober 2008

SaNiNa

Min kæreste er osse på facebook er han er osse venner med sin ex... har ike noget i mod det da jeg ved det er mig han elsker og vil være sammen med.

Men han ved osse hvade jeg mener om hende for de første 2 år af vores forhold snakkede han forældre om hende hele tiden til sidst måtte jeg bare sige stop og kæresten sagde det hurtig til dem at hun ligesom ikke var inde i billede mere...og det var der jo lige som en grund til

Har altså ikke noget imod de skriver sammen, for det er jo mig han elsker og venter barn med.

Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.