Er jeres mand/kæreste på facebook ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.344 visninger
30 svar
0 synes godt om
24. oktober 2008

Pia.

snakkede med en veninde i formiddags som var noget gal i skralden - hendes mand er på facebook og en gammel veninde (vist nok noget X for mange år side) havde søgt venskab og hun havde læst et brev fra sin mand til den gamle veninde, jeg beroligede hende og sagde der var jo intet i det.. Men han havde spurgt ind til om hun var blevet gift, havde fået børn osv. . .

Min mand er ikke på facebook - det siger ham ikke så meget...

Men er jeres mænd på facebook og hvad siger I til gamle veninder (ex kærster) m.m på deres gæsteliste - det var bare en tanke jeg fik efter denne her snak...

Knus og god dag fra Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

lonemus

Nej, min mand er ikke på Facebook, det siger ham absolut intet - nøjagtig som din mand!
Men om han en dag får lyst, hvilket jeg da håber, jamen så må han da gerne have gamle kærester som venner...det gør mig intet, jeg er ikke bange for noget - har allerede set de fleste af dem i byen alligevel 60.png

Jeg har også en x på min vennesliste, som jeg har chattet med derinde - det er min mand også ligeglad med.

Lone

Anmeld

24. oktober 2008

moniquesmor

min kærester er på facebook.. og har det fint med han snakker med hans gammel venner, veninder.. men han har en veninde der inde som er lidt slime hun skriver alle mulig ting til ham som vi ikke skal ind på..
han har slettet hende fra listen og sendt hende et pænt brev om af hun bare skulle holde sig væk så jeg har det fint nok med det

Anmeld

24. oktober 2008

Stumpen

Min kæreste er ikke på facebook, men når jeg må, må han da også...

Anmeld

24. oktober 2008

Bastian

Jo da og han har en masse gamle venner og veninder på vennelisten. Jeg har ingen problemer med det, for det samme har jeg. Det er da altid spændende at høre om, hvad de laver, om de er gift og har børn. Jeg lægger ikke noget i det andet end alm interesse og det samme gør han. Så no problemos her.

Anmeld

24. oktober 2008

trunte89

Min kæreste er også derinde. og har også x kærester osv.
Har det fint nok med det ( indrømmer dog gerne, at jeg ikke synes, at det var det fedeste i verden da en gammel x en dag ringede til ham).
Han bruger det mest til at finde gamle soldaterkammerater og venner fra efterskolen.

Anmeld

24. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Nej det er han ikke Hans computerniveau er på "hvordan tænder man det lort"

Anmeld

24. oktober 2008

JonTri

Hej... ja min kæreste er på facebook og har flere ekskærester lign. som venner. Jeg er ikke så nervøs, for vil han være mig utro, sker det nok med eller uden facebook. Men det er da et sted, hvor man kan føre et "småhemmeligt" liv, hvis man ønskede det...

Klem Rikke.... som skal shoppe i weekenden.
God weekend...

Anmeld

24. oktober 2008

3rollinger

Min mand er paa Facebook, men vist ret inaktiv. Tror ikke engang jeg er venner med ham -

Naar jeg moeder en gammel ven eller x-kaereste er noget af det foerste jeg forhoerer mig om, hvad de har lavet siden sidst. Lige praecis om de har faaet boern og er blevet gift. Saa jeg synes det er fuldkommen normalt at din venindes mand har spurgt lige praecist om det. Jeg stoler ret meget paa min mand saa hvis han skriver med en anden pige, gammel kaereste eller hvad det nu kan vaere, saa ville jeg ikke sige noget til det. Jeg har vist ikke mindre end 3 gamle exkaerester inde paa Facebook og er glad for at vi idag kan vaere venner og foelge med i hinandens liv. De var jo dejlige mennesker da jeg var sammen med dem, og det er de ogsaa den dag idag.

Anmeld

24. oktober 2008

Stumpen

Trine Spanien skriver:

Min mand er paa Facebook, men vist ret inaktiv. Tror ikke engang jeg er venner med ham -

Naar jeg moeder en gammel ven eller x-kaereste er noget af det foerste jeg forhoerer mig om, hvad de har lavet siden sidst. Lige praecis om de har faaet boern og er blevet gift. Saa jeg synes det er fuldkommen normalt at din venindes mand har spurgt lige praecist om det. Jeg stoler ret meget paa min mand saa hvis han skriver med en anden pige, gammel kaereste eller hvad det nu kan vaere, saa ville jeg ikke sige noget til det. Jeg har vist ikke mindre end 3 gamle exkaerester inde paa Facebook og er glad for at vi idag kan vaere venner og foelge med i hinandens liv. De var jo dejlige mennesker da jeg var sammen med dem, og det er de ogsaa den dag idag.

He he, du har vel egentlig den fordel at din mand ikke kan læse hvad du skriver med andre om??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.