Er jeres mand/kæreste på facebook ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2008

Honningblomst

Ja, det både er og var han da jeg var sammen med ham...jeg tror og har også oplevet at det derinde er et rigtig godt sted for begyndende utroskab.
Og jeg er helt sikkert ikke den eneste der har fået tilbud fra gamle flammer, gifte som ikke gifte og alle mulige andre...fået kontakt til og skrevet med og blevet flirtet med.
Så jeg kan nu godt forstå din veninde hvis hun reagerer og ærligt, så kan jeg heller ikke forstå behovet for kontakten til gamle x'ere, som jo netop er x'ere og ikke en del af ens liv.
Knus Eva...som er glad for at være single lige med sådan noget her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

fam.4xc

PiaR skriver:

snakkede med en veninde i formiddags som var noget gal i skralden - hendes mand er på facebook og en gammel veninde (vist nok noget X for mange år side) havde søgt venskab og hun havde læst et brev fra sin mand til den gamle veninde, jeg beroligede hende og sagde der var jo intet i det.. Men han havde spurgt ind til om hun var blevet gift, havde fået børn osv. . .

Min mand er ikke på facebook - det siger ham ikke så meget...

Men er jeres mænd på facebook og hvad siger I til gamle veninder (ex kærster) m.m på deres gæsteliste - det var bare en tanke jeg fik efter denne her snak...

Knus og god dag fra Pia

Claes oprettede sig på et tidspunkt, men hans x gennem mange år blev ved at stå udenfor på siden - I ved der hvor der er foreslag til hvem man kan blive venner med - fordi de har mange fælles venner, og hende gad han bare ik kikke på... samt han ik rigtig ved hvad han skal bruge det til - så nej Claes er heller ik - men kan huske at vi snakkede om at det ik var okay at vi havde xérne på vores lister - så jeg har heller ik min - men ku heller ik drømme om det

Anmeld

24. oktober 2008

3rollinger

Stumpen skriver:

He he, du har vel egentlig den fordel at din mand ikke kan læse hvad du skriver med andre om??

Jeps, en superfordel ved at vaere gift med en spanier . Meeeen jeg kan jo sagtens forstaa hvad han siger og skriver, saa han skal ikke proeve paa noget, hi hi.

Nu har jeg lige tilfoejet ham, saa vi kan blive venner ogsaa paa Facebook.

God weekend, soede.

Anmeld

24. oktober 2008

Stumpen

Trine Spanien skriver:

Jeps, en superfordel ved at vaere gift med en spanier . Meeeen jeg kan jo sagtens forstaa hvad han siger og skriver, saa han skal ikke proeve paa noget, hi hi.

Nu har jeg lige tilfoejet ham, saa vi kan blive venner ogsaa paa Facebook.

God weekend, soede.

Mange tak og i lige måde

Anmeld

24. oktober 2008

tascia

PiaR skriver:

snakkede med en veninde i formiddags som var noget gal i skralden - hendes mand er på facebook og en gammel veninde (vist nok noget X for mange år side) havde søgt venskab og hun havde læst et brev fra sin mand til den gamle veninde, jeg beroligede hende og sagde der var jo intet i det.. Men han havde spurgt ind til om hun var blevet gift, havde fået børn osv. . .

Min mand er ikke på facebook - det siger ham ikke så meget...

Men er jeres mænd på facebook og hvad siger I til gamle veninder (ex kærster) m.m på deres gæsteliste - det var bare en tanke jeg fik efter denne her snak...

Knus og god dag fra Pia

nix, han nægter (og han er ellers it-nørd) men jeg kunne ikke være mere ligeglad med om han snakkede med gamle flammer etc. han er jo min

jeg har da også et par ex.'er på listen og det er da meget naturligt som med alle de andre, at man pørger hvad laver du nu etc. når man måske ikke har set dem i rigtig mange år!

ej det kan jeg slet ikke sætte mig ind i, at man kan hidse sig op over sådan noget (men vi er jo forskellige, og nogen tydelig mere galoux (staves??)end andre)

Anmeld

24. oktober 2008

Honningblomst

tascia skriver:

nix, han nægter (og han er ellers it-nørd) men jeg kunne ikke være mere ligeglad med om han snakkede med gamle flammer etc. han er jo min

jeg har da også et par ex.'er på listen og det er da meget naturligt som med alle de andre, at man pørger hvad laver du nu etc. når man måske ikke har set dem i rigtig mange år!

ej det kan jeg slet ikke sætte mig ind i, at man kan hidse sig op over sådan noget (men vi er jo forskellige, og nogen tydelig mere galoux (staves??)end andre)

Jeg tænker lidt at det selvfølgelig handler om de erfaringer man selv har med sig...jeg ville have det meget mærkeligt med det, men det er udelukkende fordi jeg har oplevet hvordan en del har opført sig...må indrømme min tillid til mænd er blevet ret så meget ødelagt.
Knus..

Anmeld

24. oktober 2008

bette

min mand er... men vi har også en bette aftale om ik at snakke med vores x ér. ser sku heller ingen grund til det

Anmeld

24. oktober 2008

MorCamilla

Kasper er ikke på facebook, men hvis han var så ville jeg være totalt ligeglad med hvem han snakkede med og hvorfor.. Lige som jeg er når vi f.eks. er i byen..
Self. er jeg nyskerrig, men jeg ved at det er MIG han elsker og er sammen med.. Og hvis han alligevel beslutter sig for at være mig utro kan jeg ikke gøre noget ved det alligevel... Ud over at hjælpe ham med at pakke sine ting og smutte ud af mit hus...!

Så det korte af det lange er vist bare at jeg stoler på ham, og han har også brug for pige veninder, lige så vel som jeg har brug for mine drenge venner..

Anmeld

24. oktober 2008

petersmor

Ja min kæreste er på FB, det er jeg jo også...... Ingen af os har dog kontakt med gamle xer det har vi ikke behov for nogen af os.
Knus Hanne

Anmeld

24. oktober 2008

Lullaby

Min mand er på og vi har den regel, at hvis der er nogen af dem vi snakker med der gør den anden utilpas stopper vi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.