det er også klart at folk der ikke ved omkring den slags seler tror det er en mundkurv, det er jo desværre pga alt den snak om kamphunde og at de skal have mundkurv på osv... der er der jo mange der ikke gider sætte sig ind i lige præcis hvad og hvordan og hvorledes osv.. det er ikke dit problem at de går en stor cirkel udenom dig.. det er jo deres... du har to dejlige hunde som du skal være stolt af, og som du bare skal lufte som du gør og hvis folk går i en stor bue er det jo fordi at de er så påvirket af mediernes snak og artikler osv... det er folk som ikke ved bedre... jeg går kun udenom de hunde som jeg kan se på afstand at ejeren har svært ved at styre når den får øje på min hund.. og hvis jeg kan se det er en han.. min hund har et eller andet problem med andre hanhunde.. han får snart cuttet kuglerne..!
og det er næsten altid ham der starter problemerne hvis der skulle opstå nogen...
men jeg kan også godt forstå at folk tager deres børn op. for hvem vil have sit barn skambidt af en hund de ikke kender.. der er jo desværre hunde som ikke bliver opdraget korrekt, og de kan bide ud efter hvem som helst der går forbi, selv en labrador... det kan man altså ikke vide på forhånd.. så jeg ville måske også gå en bue udenom eller over på den anden side hvis der kom en med en stor hund som i mine øjne ser farlig ud.. men det sker sjældent.. kender efterhånden de fleste hunde her i området og jeg har kun været udsat for et angreb mod min egen hund hvor ejeren var rigtig ubehagelig og skældte mig ud for at hans hund næsten fik fat i min hund... og hans hund er en form for pitbull... ( en lille sort en)
og den vil jeg absolut ikke være i nærheden af, og heller ikke ham...
Anmeld