Fra denne tråd:
https://www.baby.dk/debat/102220pi1/ordet-er-frit/det-foerste-du-taenker-naar-du-ser-den-her-hund.aspx
Ja, jeg oprettede den for at høre jeres mening og jeg kan se at mange tror at det er en mundkurv hvilket det bestemt ikke er
. Hun er en lille amstaff og STB bandning på 20 kg med KÆMPE øre som IKKE er klippet og hun er rigtig sød. Når jeg går med hende så oplever jeg at folk tager deres børn op eller deres små hunde op ellers går folk ud på cykelstien for at gå uden om også selv om at jeg har min søn med på 9 mdr og jo der er plads på fortorvet. Jeg har en idé om at det er fordi folk tror at det er en mundkurv og fordi at det er en "dræber" hund som har denne "mundkurv" på. Synes det er lidt ærgeligt men jeg kan ikke gøre så meget ved det. Folk kender ikke min hund og nogle mennesker har måske oplevet noget ubehaligt med den slags hund.
Jeg så at der var en der undrede sig over at foden var ved hendes hoved og det er fordi jeg var ude og gå med mine hunde og så holdte jeg en pause med et gadekær på en bænk, jeg var gravid og havde brug for en velfortjent pause
. Så foden er der fordi hun står lige der.
Jeg har også en rottweiler blandning på 40 kg og ved ikke om det er hende folk måske er bange for men hun ser bestemt ikke farlig ud synes jeg. Alle har jo deres meninger og første hånds indtryk af de forskellige ting. Jeg vedlægger lige et billede af mine hunde
Men det var mig bag den ano tråd 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld