'Danmarks sødeste baby'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

morethanperfect

Noneother skriver:

Ja vi kan osse købe det, som 3 store billede i ramme, til den nette sum a 900kr.

Jamen det kan vi også .. Mange forskellige str. 7 tror jeg .. Men underligt i ikke har fået dem gratis . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Noneother

morethanperfect skriver:

Jamen det kan vi også .. Mange forskellige str. 7 tror jeg .. Men underligt i ikke har fået dem gratis . 

Ja det er da lidt... -Nå jeg må jo ned i butikken og høre dem et af dagene.

Anmeld

11. april 2011

morethanperfect

Noneother skriver:

Ja det er da lidt... -Nå jeg må jo ned i butikken og høre dem et af dagene.

Men jeg fik en kasette til dem og fik af vide jeg ku gå ned og hente dem den 11 april .. Og det gjorde alle i svendborg .. Ej ja , hvis du går derned så skriv lige , for syns da det er underligt  

Anmeld

11. april 2011

novalfrida

nej det har jeg ikke lige planer om.. Og desuden er mine piger heller ikke babyer mere

Anmeld

11. april 2011

morethanperfect

novalfrida skriver:

nej det har jeg ikke lige planer om.. Og desuden er mine piger heller ikke babyer mere

Nåå okay .. Det er vidst også kun op til et år

Anmeld

11. april 2011

Noneother

morethanperfect skriver:

Men jeg fik en kasette til dem og fik af vide jeg ku gå ned og hente dem den 11 april .. Og det gjorde alle i svendborg .. Ej ja , hvis du går derned så skriv lige , for syns da det er underligt  

Jeg GÅR derned... -og når jeg får fingre i billedet bli´r det lige smidt op!

Jeg er ligeglad med om det koster lidt, men hvis jeg kan få dem på en disc, så skal jeg ha´dem!!

Anmeld

11. april 2011

morethanperfect

Noneother skriver:

Jeg GÅR derned... -og når jeg får fingre i billedet bli´r det lige smidt op!

Jeg er ligeglad med om det koster lidt, men hvis jeg kan få dem på en disc, så skal jeg ha´dem!!

Ja det forstår jeg godt !!

Anmeld

11. april 2011

morethanperfect skriver:

Nej jeg fik det ikke . Jeg fik en Cd rom med billederne på gratis . Det troede jeg alle gjorde ? Så står der bare uredigeret henover billederne , dette billede fik jeg ved en fejltagelse

A hvad gjorde du!?!?!?

Nej, hvor er du bare heldig!!!

Lisa er med i Kalundborg og der skal vi gi 139,- for  ET billede i 13x18 og 199,- for 18x24!    Det er jo tyveri!!!

Iøvrigt er jeg vildt skuffet over fotografen... Hun vare på ingen måde en børnefotograf!! Tsktsk... Største delen af billederne er 'skæve' altså, fx. sad hun på en gyngehest på nogle af billederne, og der mangler enten næsten eller halen på hesten!!

Stine og Lisa.

Anmeld

11. april 2011

morethanperfect

Tilmeldt skriver:

A hvad gjorde du!?!?!?

Nej, hvor er du bare heldig!!!

Lisa er med i Kalundborg og der skal vi gi 139,- for  ET billede i 13x18 og 199,- for 18x24!   Det er jo tyveri!!!

Iøvrigt er jeg vildt skuffet over fotografen... Hun vare på ingen måde en børnefotograf!! Tsktsk... Største delen af billederne er 'skæve' altså, fx. sad hun på en gyngehest på nogle af billederne, og der mangler enten næsten eller halen på hesten!!

Stine og Lisa.

Hehe . Det har alle fre Svendborg altså fået

Jamen vi kan også købe dem uden der står det der uredigeret henover .. Og dem vi har fået kan vi ikke gemme på egen computer .. De kan KUN ligge på cd-rommen .. Men de skønne og ha

Hvor træls !

Vores fotograf var rigtig god  Og Oscar grinede meget af ham  

Anmeld

11. april 2011

MinWilliam

William er med fra Holstebro

Vi har beralt 100 kr og så får vi et billede på 18 gange 24..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.