Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har i meldt jeres dejlige baby til Dk's sødeste baby i Photocare ?
Og hvilken én ? Er bare nysgerrig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Har i meldt jeres dejlige baby til Dk's sødeste baby i Photocare ? Og hvilken én ? Er bare nysgerrig
Nope - og det gør jeg heller ikke Jeg VED jo han er den sødeste
Ja. I Slagelse.
Hvorfor ikke, det er jo bare for sjov. -og jeg eeeelsker at vise guldklumpen frem!
Lone H. skriver: Ja, det var vores fotomand der forslog at hun skulle være med hun er med i egtved
Ja, det var vores fotomand der forslog at hun skulle være med hun er med i egtved
Nice .. Selvfølgelig skal hun det !
DAs mor skriver: Nope - og det gør jeg heller ikke Jeg VED jo han er den sødeste
Ja sådan har jeg det også
Noneother skriver: Ja. I Slagelse. Hvorfor ikke, det er jo bare for sjov. -og jeg eeeelsker at vise guldklumpen frem!
God by ! .. Hehe .. Ja , det gør jeg også .. Andre skal også ha glæde af og kigge på dem <3
Jeps . Min søn er ved den på vesterbro. Men jeg har ikke været der og kigge eller bedt nogle om at tage der ind hehe.. så vi vinder sikkert ikke
morethanperfect skriver: God by ! .. Hehe .. Ja , det gør jeg også .. Andre skal også ha glæde af og kigge på dem <3
Præcis. Babyer gør glad!
Og Lillemanden er helt vild med den opmærksomhed det gi´r at få taget billeder.
PsychedeliC skriver: Jeps . Min søn er ved den på vesterbro. Men jeg har ikke været der og kigge eller bedt nogle om at tage der ind hehe.. så vi vinder sikkert ikke
Hehe hvorfor dog ikke ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128