'Danmarks sødeste baby'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

morethanperfect

Angelspot skriver:

Ja det syns jeg også, det blev meget vellykket. Havde troet det blev et helkrop billede, men det har åbenbart været det her der er det bedste. Der fulgte også en ret sjov historie med til, for vi var afsted sammen med min svigerinde og hendes søn, de skulle også have taget billeder. Og vi ville begge have af dem nøgne foran vores nøgne overkrop, altså ikke vulgært, men så de dækkede vores bryster, det ville være et lækkert billede. Men begge drenge ender med at sende en tynd stråle afføring ud midt på gulvet under billedtagning Så nu har de lidt at grine af i frokoststuen i photocare Holstebro, hihi 

Muligvis derfor han ser så salig ud GG

Hahaha ... Eeej hvor fedt .. Gud hvor ville jeg har grint , eller , hvad man nu lige gør i den situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

morethanperfect

Noneother skriver:

Altså nu må jeg.. Fik i bare billedet? For det gjorde jeg ikke..  Jeg vil osse.

Nej jeg fik det ikke . Jeg fik en Cd rom med billederne på gratis . Det troede jeg alle gjorde ? Så står der bare uredigeret henover billederne , dette billede fik jeg ved en fejltagelse

Anmeld

11. april 2011

NoName

Noneother skriver:

Altså nu må jeg.. Fik i bare billedet? For det gjorde jeg ikke..  Jeg vil osse.

det sidder jeg også og tænker, vi kan købe billedet i udgangen af april når den lokale komkurrence er slut for et mindre beløb jeg ikke lige kan huske

Anmeld

11. april 2011

morethanperfect

noname skriver:

det sidder jeg også og tænker, vi kan købe billedet i udgangen af april når den lokale komkurrence er slut for et mindre beløb jeg ikke lige kan huske

Nå .. Vi fik en hel cd rom med alle de billeder der blev taget .. 

Anmeld

11. april 2011

Noneother

morethanperfect skriver:

Nej jeg fik det ikke . Jeg fik en Cd rom med billederne på gratis . Det troede jeg alle gjorde ? Så står der bare uredigeret henover billederne , dette billede fik jeg ved en fejltagelse

Nej jeg fik det ikke. De 5 billeder der blev taget var ellers MEGA gode. Dem ville jeg da gerne ha haft..

Anmeld

11. april 2011

Angelspot

noname skriver:

Ja, sådan er det også her. Har betalt 100 kr og så kan jeg hente billedet når konkurrencen er slut

Anmeld

11. april 2011

Noneother

noname skriver:

Ja vi kan osse købe det, som 3 store billede i ramme, til den nette sum a 900kr.

Anmeld

11. april 2011

morethanperfect

Noneother skriver:

Nej jeg fik det ikke. De 5 billeder der blev taget var ellers MEGA gode. Dem ville jeg da gerne ha haft..

Ej hvor underligt .. Troede det var det samme over hele landet 

Anmeld

11. april 2011

morethanperfect

Angelspot skriver:

Ja, sådan er det også her. Har betalt 100 kr og så kan jeg hente billedet når konkurrencen er slut

Underligt 

Anmeld

11. april 2011

Noneother

morethanperfect skriver:

Ej hvor underligt .. Troede det var det samme over hele landet 

åbenbart ikke. øv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.