Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De er da super gode og hvor er du altså naturlig smuk lækkert tøj, det var da godt du sagde ja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DK skriver: HALLO M!!! Du lovede, som i lovede at du var totalt slap i betrækket, så jeg ikke skulle føle mig alt for tyk når vi skal på vores drinks/sol ferie for unge selvstændige kvinder uden mand og børn! Fååååårk jeg bliver nødt til at gå på akut kur nu! JEBUS!!! (og så lige her på vej til MG hvor man bare VED at de vil servere hjemmebagt kage og boller!) Derudover: må man ikke drille bare en lille bitte smule over strikkede 80'er outfits? Men uanset hvad så ser du jo pisse godt ud som altid! Jeg er især helt vild med dig i sweater, shorts og knæstrømper! Det er jo ren lolita på den virkelig sexede og gode måde! Manni må da have gået heeeelt agurk derhjemme? Eller er han mere til hvid hæklet sommerkjole-på svensk ødegård look alike -looket?
HALLO M!!! Du lovede, som i lovede at du var totalt slap i betrækket, så jeg ikke skulle føle mig alt for tyk når vi skal på vores drinks/sol ferie for unge selvstændige kvinder uden mand og børn! Fååååårk jeg bliver nødt til at gå på akut kur nu! JEBUS!!! (og så lige her på vej til MG hvor man bare VED at de vil servere hjemmebagt kage og boller!)
Derudover: må man ikke drille bare en lille bitte smule over strikkede 80'er outfits? Men uanset hvad så ser du jo pisse godt ud som altid! Jeg er især helt vild med dig i sweater, shorts og knæstrømper! Det er jo ren lolita på den virkelig sexede og gode måde! Manni må da have gået heeeelt agurk derhjemme? Eller er han mere til hvid hæklet sommerkjole-på svensk ødegård look alike -looket?
NEEEEJ, man må ikke drille!!! Og kameraet snyder altså herremeget - min medmodel er f.eks. gravid i 20. uge - det ser man jo ikke lige, vel?
Det er lidt skægt med de der knæstrømper - du siger lolita, men Svenskefanden synes at det lignede at jeg havde to benproteser sat på ved knæet Ikke liiige samme boldgade, vel? Eller... Begge dele er en perversion, men derudover...
Og bare rolig, jeg har bare smidt al ekstrabetrækket om på ryggen (der er masser af plads i 80'er strikken )! Men jeg regner da med at fylde det op med mohjitis og god grillmad når vi drager afsted
den er virkelig flot den kjole på 3. sidstebillede (tror jeg nok) til dig! WAUW!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128