Min dag som fotomodel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.923 visninger
22 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Rosa

Uha, her fra mit sygeleje blev jeg lige tilsendt gårsdagens "arbejde". Historien er som følger; gennem noget familie blev jeg ringet op og spurgt om jeg mon ville være model for det firma som hedder  Wonder Who som laver strikkede og helt magiske stykker tøj  Efter først at tænke mig riiigtig godt om sagde jeg altså ja - fordi det da kunne være sjovt at prøve alle de flotte kjoler  Man fik ikke løn for det så jeg glemte alt om mine kun 160cm og ikke særligt modelagtige træk og tog chancen. Og nu kommer resultaterne så ud på hjemmesiden, men I får da lige et smugkig her (please, ikke drille!!!):

Kh

Rosa

Vedhæftet:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

L.J.L

Det gjorde du da meget godt

Super lækkert tøj hvor får man fat i det henne???

Anmeld

11. april 2011

Rosa

linselouise skriver:

Det gjorde du da meget godt

Super lækkert tøj hvor får man fat i det henne???

Klik på linket i det jeg skrev, så kommer du ind på deres hjemmeside. Man kan også besøge deres butik her i Århus om lørdagen 

Anmeld

11. april 2011

L.J.L

Rosa skriver:

Klik på linket i det jeg skrev, så kommer du ind på deres hjemmeside. Man kan også besøge deres butik her i Århus om lørdagen 

ahhh , så jeg lige. tror jeg nøjes med at tage til frederiksberg eller østerbro hvis det frister

Anmeld

11. april 2011

twinny

wow hvor er du flot... sikke nogle gode billeder...

Anmeld

11. april 2011

merichs

Du er skisme en smuk kvinde

Anmeld

11. april 2011

3rollinger

Du er da ret modelagtig, hvis du spoerger mig 

Rigtig flotte billeder. Det kan du sagtens tillade dig at gentage en anden gang, og tage dig betalt for det.

Knus

Anmeld

11. april 2011

Faith

Wow hvor er du smuk.... Og super lækkert tøj

Anmeld

11. april 2011

mamax3

WOW det er ski da nogen gode billeder... Super flotte og lækkert tøj... 

Anmeld

11. april 2011

SSL

Wauw, en smuk Qvinde du er altså

Og hvis ikke du selv havde nævnt dine 160cm, havde jeg bare troet du var ret meget højere fordi du også er så slank (jeg selv er også såå lav, men det ses tydeligt på billeder fordi jeg er lidt mere 'firkantet' i knoglebygning &nbsp   Du ligner da en rigtig modellos!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.