Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uha, her fra mit sygeleje blev jeg lige tilsendt gårsdagens "arbejde". Historien er som følger; gennem noget familie blev jeg ringet op og spurgt om jeg mon ville være model for det firma som hedder Wonder Who som laver strikkede og helt magiske stykker tøj Efter først at tænke mig riiigtig godt om sagde jeg altså ja - fordi det da kunne være sjovt at prøve alle de flotte kjoler Man fik ikke løn for det så jeg glemte alt om mine kun 160cm og ikke særligt modelagtige træk og tog chancen. Og nu kommer resultaterne så ud på hjemmesiden, men I får da lige et smugkig her (please, ikke drille!!!):
Kh
Rosa
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det gjorde du da meget godt
Super lækkert tøj hvor får man fat i det henne???
linselouise skriver: Det gjorde du da meget godt Super lækkert tøj hvor får man fat i det henne???
Klik på linket i det jeg skrev, så kommer du ind på deres hjemmeside. Man kan også besøge deres butik her i Århus om lørdagen
Rosa skriver: Klik på linket i det jeg skrev, så kommer du ind på deres hjemmeside. Man kan også besøge deres butik her i Århus om lørdagen
ahhh , så jeg lige. tror jeg nøjes med at tage til frederiksberg eller østerbro hvis det frister
wow hvor er du flot... sikke nogle gode billeder...
Du er skisme en smuk kvinde
Du er da ret modelagtig, hvis du spoerger mig
Rigtig flotte billeder. Det kan du sagtens tillade dig at gentage en anden gang, og tage dig betalt for det.
Knus
Wow hvor er du smuk.... Og super lækkert tøj
WOW det er ski da nogen gode billeder... Super flotte og lækkert tøj...
Wauw, en smuk Qvinde du er altså
Og hvis ikke du selv havde nævnt dine 160cm, havde jeg bare troet du var ret meget højere fordi du også er så slank (jeg selv er også såå lav, men det ses tydeligt på billeder fordi jeg er lidt mere 'firkantet' i knoglebygning   Du ligner da en rigtig modellos!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128