Min dag som fotomodel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Frøken Sørensen

Super gode billeder... Det gør du sku godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Kruse90

Hvor er de GODE
Og de ser jo helt model agtige ud.
SKide flot
Dem kan du godt være stolt af

Anmeld

13. april 2011

Vial

Rosa skriver:

Uha, her fra mit sygeleje blev jeg lige tilsendt gårsdagens "arbejde". Historien er som følger; gennem noget familie blev jeg ringet op og spurgt om jeg mon ville være model for det firma som hedder  Wonder Who som laver strikkede og helt magiske stykker tøj  Efter først at tænke mig riiigtig godt om sagde jeg altså ja - fordi det da kunne være sjovt at prøve alle de flotte kjoler  Man fik ikke løn for det så jeg glemte alt om mine kun 160cm og ikke særligt modelagtige træk og tog chancen. Og nu kommer resultaterne så ud på hjemmesiden, men I får da lige et smugkig her (please, ikke drille!!!):

Kh

Rosa

Vedhæftet:

Waauv, det gør du altså godt. Du ser knaldhamrende godt ud..

(og gider du godt lige at styre den der mave, når du har født barn for under et år siden..tsk tsk tsk).

Fedt tøj.. men så et billede på fb, hvor du havde nogle mærkelige gevander på, så jeg troede, at du var klædt ud som fugl

Anmeld

13. april 2011

Rosa

Waauv, det gør du altså godt. Du ser knaldhamrende godt ud..

(og gider du godt lige at styre den der mave, når du har født barn for under et år siden..tsk tsk tsk).

Fedt tøj.. men så et billede på fb, hvor du havde nogle mærkelige gevander på, så jeg troede, at du var klædt ud som fugl

Tak, søde! Og ja - Det er simpelthen så kikset, det billede, så det tog jeg ikke med ! Man er vel forfængelig!  Men dem der tog det synes at det er fantastisk  

Anmeld

13. april 2011

Vial

Rosa skriver:

Tak, søde! Og ja - Det er simpelthen så kikset, det billede, så det tog jeg ikke med ! Man er vel forfængelig!  Men dem der tog det synes at det er fantastisk  

Det var fantastisk på den avantgarde måde.. (var aldrig blevet en bestseller hos Vero Moda..)

Anmeld

13. april 2011

dorthemus

WAUUUUUUU dem har jeg slet ikke set!!! Hvor er du dygtig og SMUK  Lækkert tøj der klæder dig og får dig til at se helt drømmeagtig ud...på mig ville det se ud som om jeg var klædt ud

Anmeld

13. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

WAUUUUUUU dem har jeg slet ikke set!!! Hvor er du dygtig og SMUK  Lækkert tøj der klæder dig og får dig til at se helt drømmeagtig ud...på mig ville det se ud som om jeg var klædt ud

HAHAHAHA. Præcis det jeg tænkte omkring mig selv.

Man ville undre sig over, hvorfor jeg ikke havde fået malet en sommerfugl i ansigtet...

Anmeld

13. april 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Hvor er du smuk - og ret meget modelagtig, efter min mening

Anmeld

13. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

HAHAHAHA. Præcis det jeg tænkte omkring mig selv.

Man ville undre sig over, hvorfor jeg ikke havde fået malet en sommerfugl i ansigtet...

...og var på vej til Brazilien

Anmeld

13. april 2011

DK

HALLO M!!! Du lovede, som i lovede at du var totalt slap i betrækket, så jeg ikke skulle føle mig alt for tyk når vi skal på vores drinks/sol ferie for unge selvstændige kvinder uden mand og børn! Fååååårk jeg bliver nødt til at gå på akut kur nu! JEBUS!!! (og så lige her på vej til MG hvor man bare VED at de vil servere hjemmebagt kage og boller!)

Derudover: må man ikke drille bare en lille bitte smule over strikkede 80'er outfits?  Men uanset hvad så ser du jo pisse godt ud som altid! Jeg er især helt vild med dig i sweater, shorts og knæstrømper! Det er jo ren lolita på den virkelig sexede og gode måde! Manni må da have gået heeeelt agurk derhjemme? Eller er han mere til hvid hæklet sommerkjole-på svensk ødegård look alike -looket?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.