øjnbetændelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

skønneunger

Astasmor skriver:

okay har bare hørt at det ikke er godt at bruge.

jeg har godt hørt nogen siger det meeeeen både min mormor og mor sagde det var godt og noget de brugte selv og har siden hen hørt fra mange andre at det er godt, selv min egen læge hun sagde det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Kløver

Astasmor skriver:

kan ikke lige huske hvad det hedder ved bare det er flydene dråber

fucitalmic er mere sådan noget creme-flydende og bliver mere flydende når det kommer i øjet, men er ikke som vand, så det er nok ikke det samme. Måske man skulle høre om der skal en anden slags dråber til

Anmeld

11. april 2011

NinaNymannMadsen

skønneunger skriver:

jeg har godt hørt nogen siger det meeeeen både min mormor og mor sagde det var godt og noget de brugte selv og har siden hen hørt fra mange andre at det er godt, selv min egen læge hun sagde det

ja okay.

Anmeld

11. april 2011

NinaNymannMadsen

Maja84 skriver:

fucitalmic er mere sådan noget creme-flydende og bliver mere flydende når det kommer i øjet, men er ikke som vand, så det er nok ikke det samme. Måske man skulle høre om der skal en anden slags dråber til

vi får kloramfenikol DAK øjendråber.

det er helt flydene for det andet kan vi ikk bruge

Anmeld

11. april 2011

pussepige

Astasmor skriver:

vi får kloramfenikol DAK øjendråber.

det er helt flydene for det andet kan vi ikk bruge

Tobias  har nok haft øjenbetændelse 10-15 gange den første gang fik vi fucitalmic og efter 1 uge var hans øjen så hævet at han ikke kunne se noget.. Så vi fik kloramfenikol i stedet for og det hjalp... Efter det har jeg altid bedt om at få det da han ikke kan tåle det andet,,

Anmeld

11. april 2011

NinaNymannMadsen

pussepige skriver:

Tobias  har nok haft øjenbetændelse 10-15 gange den første gang fik vi fucitalmic og efter 1 uge var hans øjen så hævet at han ikke kunne se noget.. Så vi fik kloramfenikol i stedet for og det hjalp... Efter det har jeg altid bedt om at få det da han ikke kan tåle det andet,,

vi fik også det andet der første gang og hun gned sig hele tiden i øjnene så det hjalp slet ikk noget. Så fik vi de dråber i stedet og det hjælper rigtig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.