øjnbetændelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.135 visninger
25 svar
0 synes godt om
11. april 2011

NinaNymannMadsen

hvad kan man gøre når ens datter har fået øjnbetændelse igen igen igen. og lægen har jo lukket nu.

det er lige begyndt så det er ikke så slemt endnu jo.

har bare hørt at det gamle råd om kamillethe ikke er godt og man ikke skal gøre det da det kan danne en hinde eller sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

ZamanogDania

Får du ikke sådan en salve du skal putte i øjnene? Det fik Dania og det hjælper efter en dag.

Anmeld

11. april 2011

NinaNymannMadsen

ZamanogDania skriver:

Får du ikke sådan en salve du skal putte i øjnene? Det fik Dania og det hjælper efter en dag.

jo men det kan jeg kun få ved at ringe til lægen men de har lukket så det var mere for at få noget jeg kunne gøre nu her indtil imorgen så vi kan få salve til hende

Anmeld

11. april 2011

jannebjerre

Astasmor skriver:

hvad kan man gøre når ens datter har fået øjnbetændelse igen igen igen. og lægen har jo lukket nu.

det er lige begyndt så det er ikke så slemt endnu jo.

har bare hørt at det gamle råd om kamillethe ikke er godt og man ikke skal gøre det da det kan danne en hinde eller sådan noget

Lægevagten kan bestille øjensalve til dig

Anmeld

11. april 2011

NinaNymannMadsen

jannebjerre skriver:

Lægevagten kan bestille øjensalve til dig

okay også uden at vi skal der ind for de kan se hende.

Anmeld

11. april 2011

ZamanogDania

Astasmor skriver:

jo men det kan jeg kun få ved at ringe til lægen men de har lukket så det var mere for at få noget jeg kunne gøre nu her indtil imorgen så vi kan få salve til hende

Du kan bare ringe til lægevagten. De udskriver bare en recept til. Du siger bare at det er øjen betændelse, det ved du fordi det er ikke første gang hun har det.

Anmeld

11. april 2011

jannebjerre

Astasmor skriver:

okay også uden at vi skal der ind for de kan se hende.

Ja du siger bare hun har haft det før og du med sikkerhed ved det er øjenbetændelse

Anmeld

11. april 2011

NinaNymannMadsen

ZamanogDania skriver:

Du kan bare ringe til lægevagten. De udskriver bare en recept til. Du siger bare at det er øjen betændelse, det ved du fordi det er ikke første gang hun har det.

okay. ja det er 10 gang hun har det tror jeg

Anmeld

11. april 2011

jannebjerre

ZamanogDania skriver:

Hehe jeg undskylder mit ekko

Anmeld

11. april 2011

NinaNymannMadsen

jannebjerre skriver:

Ja du siger bare hun har haft det før og du med sikkerhed ved det er øjenbetændelse

okay.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.