øjnbetændelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

NinaNymannMadsen

jannebjerre skriver:

Hehe jeg undskylder mit ekko

går nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Kløver

hvad kan man gøre når ens datter har fået øjnbetændelse igen igen igen. og lægen har jo lukket nu.

det er lige begyndt så det er ikke så slemt endnu jo.

har bare hørt at det gamle råd om kamillethe ikke er godt og man ikke skal gøre det da det kan danne en hinde eller sådan noget

Vi bruger saltvand, til at tørre øjnene med når det er, vi har lidt på fornemmelsen om vores søn, på 2 mdr, nu er ved at få det for 3 gang, men synes det hjælper, at tørre med saltvand. man kan købe små saltvandpiptter på apoteket, og have liggende

Har de podet de andre gange, og testet for klamydia ?

Anmeld

11. april 2011

ZamanogDania

jannebjerre skriver:

Hehe jeg undskylder mit ekko

Det helt i orden. Kender det godt

Anmeld

11. april 2011

ZamanogDania

Astasmor skriver:

okay. ja det er 10 gang hun har det tror jeg

Jamen det siger du bare til lægevagten.

Anmeld

11. april 2011

NinaNymannMadsen

Maja84 skriver:

Vi bruger saltvand, til at tørre øjnene med når det er, vi har lidt på fornemmelsen om vores søn, på 2 mdr, nu er ved at få det for 3 gang, men synes det hjælper, at tørre med saltvand. man kan købe små saltvandpiptter på apoteket, og have liggende

Har de podet de andre gange, og testet for klamydia ?

første gang hun havde det blev hun podet men de har ikke gjort det siden. og nu kan vi bare ringe ind og sige hun har øjnbetændelse igen og så udskriver de dråber til hende.

Anmeld

11. april 2011

NinaNymannMadsen

ZamanogDania skriver:

Jamen det siger du bare til lægevagten.

har fået dråber til hende. så nu skal jeg bare hente dem og skal bare gøret inden klokken 22:00 så vi skal ud og gå lige om lidt så hun kan få de dråber.

og så må hun jo blive hjemme imorgen.

Anmeld

11. april 2011

Kløver

Astasmor skriver:

første gang hun havde det blev hun podet men de har ikke gjort det siden. og nu kan vi bare ringe ind og sige hun har øjnbetændelse igen og så udskriver de dråber til hende.

okay, er dte fucitalmic i bruger? kunne jo være hvis man kunne få noget andet, at det kunne gøre tricket, har selv overvejet det i forhold til vores søn

Anmeld

11. april 2011

skønneunger

Astasmor skriver:

hvad kan man gøre når ens datter har fået øjnbetændelse igen igen igen. og lægen har jo lukket nu.

det er lige begyndt så det er ikke så slemt endnu jo.

har bare hørt at det gamle råd om kamillethe ikke er godt og man ikke skal gøre det da det kan danne en hinde eller sådan noget

jeg har brugt kammile the saltvand eller kogt afkølet vand og må indrømme at kammile the virker bedst, min søn har også haft det rigtig mange gange efterhånden.

Anmeld

11. april 2011

NinaNymannMadsen

Maja84 skriver:

okay, er dte fucitalmic i bruger? kunne jo være hvis man kunne få noget andet, at det kunne gøre tricket, har selv overvejet det i forhold til vores søn

kan ikke lige huske hvad det hedder ved bare det er flydene dråber

Anmeld

11. april 2011

NinaNymannMadsen

skønneunger skriver:

jeg har brugt kammile the saltvand eller kogt afkølet vand og må indrømme at kammile the virker bedst, min søn har også haft det rigtig mange gange efterhånden.

okay har bare hørt at det ikke er godt at bruge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.