Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
stephanie1988 skriver: Jeg har boet på Kreta de sidste 7 år... Så jeg sidder og nyder solen, de er omkring de 20 grader idag! mmm.... og har lyst til is!! Håber i alle sammen har en fantastisk dag, det fortjener i!
Jeg har boet på Kreta de sidste 7 år... Så jeg sidder og nyder solen, de er omkring de 20 grader idag! mmm.... og har lyst til is!!
Håber i alle sammen har en fantastisk dag, det fortjener i!
mmmhEr da slet ikke misundelig heheGid det var mig altså
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maggieh skriver: OMG jeg har lavet såååååååååå meget idag !! ryddet op i hele huset incl. alle skabe .. støvsuget og vasket gulv, vasket 4 maskiner tøj, hængt op, lagt sammen og på plads, taget opvasken OG passet Naomi imens - og nu skal jeg til at lave mad til kæresten som kommer hjem om en time. Her skifter det hele tiden, liiiiidt sol og så regn hvorfor bor jeg ikke bare i DANMARK Meeeeen alt i alt en god dag heheh
OMG jeg har lavet såååååååååå meget idag !! ryddet op i hele huset incl. alle skabe .. støvsuget og vasket gulv, vasket 4 maskiner tøj, hængt op, lagt sammen og på plads, taget opvasken OG passet Naomi imens - og nu skal jeg til at lave mad til kæresten som kommer hjem om en time. Her skifter det hele tiden, liiiiidt sol og så regn hvorfor bor jeg ikke bare i DANMARK
Meeeeen alt i alt en god dag heheh
hehe hold da op du har da godt nok haft travlt heheMen lyder som en suuuper dejlig dagHvor bor du sp henne af i verden
Kruse90 skriver: hehe hold da op du har da godt nok haft travlt heheMen lyder som en suuuper dejlig dagHvor bor du sp henne af i verden
hehehe :p
Færøerne
Maggieh skriver: hehehe :p Færøerne
hvorfor den smiley;D
Kruse90 skriver: det er også min mave der tager allerbedst imod:s heheDet kan nemlig se ret sjovt ud faktisk
det er også min mave der tager allerbedst imod:s heheDet kan nemlig se ret sjovt ud faktisk
Argh, hele kroppen burde få ens farve Og nu er det sol tid. Endelig!
Kruse90 skriver: hvorfor den smiley;D
hihih, fordiii jeg gider ikke bo her :p
Vi har haft besøg af et vennerpar og deres dejlige dreng. Vi spiste nybagte boller og hyggede
Maggieh skriver: hihih, fordiii jeg gider ikke bo her :p
aarh okay
Silvermist skriver: Vi har haft besøg af et vennerpar og deres dejlige dreng. Vi spiste nybagte boller og hyggede
mmh det lyder nu heller ikke så tossetNu kunne jeg godt spise nybagte boller
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128