Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger + de få mænd der er herindeHvad laver i på sådan en skøn dagJeg sidder her på terassen i shorts og en top (her er helt læ) Godt lænet tilbage i stolen og nyder det dejlige vejr og hører fuglene pippeSamtidig med at jeg surfer lidt rundt på baby, og nørder IT-dokumentationsopgave (eksamens opgave)God mandag fra mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor hyggeligt!!
Vi har desværre ikke nogen have, men jeg har åbnet døren ud til altanen og der er bare så dejlig varmt den ligger også i læ.. Og ellers har Cilas og jeg været ude og shoppe, med sommerjakken på for første gang!!
Har idag fået 2 sække med pigetøj fra min mands kollega
Så jeg sortere, vasker og hænger alt det fine tøj op på tøresnoren imens drengene leger i haven
Det er da en dejlig mandag
CiSo skriver: Ej hvor hyggeligt!! Vi har desværre ikke nogen have, men jeg har åbnet døren ud til altanen og der er bare så dejlig varmt den ligger også i læ.. Og ellers har Cilas og jeg været ude og shoppe, med sommerjakken på for første gang!!
Det er også bare SÅÅÅÅ super hyggeligt.Nyder det virkelig<3Det lyder da godt nok også til, at i har haft en super dejlig dag.Ihh når sommerjakken kommer frem er det gode tegnGid vejret blev ved hele foråret sådan son i weekenden og idag Og når når vi nærmer os midt i maj skulle det blive dejligt varmt mindst 25 grader Så har jeg det aller bedst hehe
misspippi skriver: Har idag fået 2 sække med pigetøj fra min mands kollega Så jeg sortere, vasker og hænger alt det fine tøj op på tøresnoren imens drengene leger i haven Det er da en dejlig mandag
Ej hvor lyder det dejligtSkønt med en masse tøj, og vejret er jo perfekt til at tørre tøj i Det tørre på nul komma 5Ja drengene nyder vel også det skønne vejr Det er lige lidt sjovere at lege ude i sådan et vejr
Jeg har lige været en tur ude i haven, mmh skønt. Ellers venter jeg på at kæresten kommer hjem med bilen, så jeg kan suse hen i sol. Ja ved det godt, fy fy, det giver kræft osv, men vil gerne begynde at få lidt kulør på kroppen igen
her står den på tur med hundene ned til søen og sidde på bænken og hygge med en lækker is......
Mut skriver: Jeg har lige været en tur ude i haven, mmh skønt. Ellers venter jeg på at kæresten kommer hjem med bilen, så jeg kan suse hen i sol. Ja ved det godt, fy fy, det giver kræft osv, men vil gerne begynde at få lidt kulør på kroppen igen
mmh sol Sådan en tur kunne jeg også godt brugeskal skal ikke ej venter til imorgen, når jeg alligevel er på vej hjem fra Viborg Kører lige forbi to solcentre
Jamen lillepigen og jeg og min mand har været ude og gå en LANG tur i Den Haag i Holland og rigtig nydt solen Været på embassaden og hente mit pas, så jeg kan flyve til DK og se mine to prinsesser Og nu er mine fødder bare HELT smadrede ggg...
Baby-støv skriver: her står den på tur med hundene ned til søen og sidde på bænken og hygge med en lækker is......
ihh hvor lyder det dejligtSavner at have hunde at gå tur med (spise is med) haha
Lyder som en super dejligt dag.Skønt at vi alle indtil videre har haft/har en super dejlig dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128