Hvad laver i på denne skønne dag<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

NinaNymannMadsen

Kruse90 skriver:

Hej piger + de få mænd der er herinde

Hvad laver i på sådan en skøn dag
Jeg sidder her på terassen i shorts og en top (her er helt læ) Godt lænet tilbage i stolen og nyder det dejlige vejr og hører fuglene pippe
Samtidig med at jeg surfer lidt rundt på baby, og nørder IT-dokumentationsopgave (eksamens opgave)

God mandag fra mig

jeg fejre min 21 års fødselsdag med kæresten og asta og bette bebs i maven. vi hygger os.

vi har tidliger været ude og slappe af i det gode vejr med en sodanvand i lunden (horsens) og ellers bare nydt det super gode vejr vi har.

og når asta er puttet skal vi hygge med en film eller sådan et eller andet.

vi har lige fået min livret lasangette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Fenja09

Jeg har været i haven det meste af dagen - har revet blade sammen og ordnet mit urtebed  Derefter var manden og jeg lige en tur i hundeskoven med vores vaps og nu står den aftensmad....som manden laver idag

/Fenja

Anmeld

11. april 2011

ZamanogDania

Jeg/vi er lige kommet hjem fra legepladsen med min datter. Havde ingen jakke på, havde en kort ærmet t-shirt. Så det var rigtig dejlig. Nu sidder vi og spiser frugt og døren altanen er åbent. Dejligt

Anmeld

11. april 2011

Gravid2012

Jeg har boet på Kreta de sidste 7 år... Så jeg sidder og nyder solen, de er omkring de 20 grader idag! mmm.... og har lyst til is!!

Håber i alle sammen har en fantastisk dag, det fortjener i!

Anmeld

11. april 2011

Magsen

OMG jeg har lavet såååååååååå meget idag !! ryddet op i hele huset incl. alle skabe .. støvsuget og vasket gulv, vasket 4 maskiner tøj, hængt op, lagt sammen og på plads, taget opvasken OG passet Naomi imens - og nu skal jeg til at lave mad til kæresten som kommer hjem om en time. Her skifter det hele tiden, liiiiidt sol og så regn  hvorfor bor jeg ikke bare i DANMARK 

Meeeeen alt i alt en god dag heheh 

Anmeld

11. april 2011

Dansker I Holland

Kruse90 skriver:

Ej hvor fedt

Hvor skal du så se dine unger henne? Siden du skulle have fat i dit pas

Ja det er rigtig fedt at bo i Holland hehe..

Jamen jeg skal rejse til Danmark enten i denne måned eller i næste måned og så skal jeg gøre op for al den samvær jeg har misset pga lort i dk Lang historie..

Anmeld

11. april 2011

Kruse90

Mut skriver:

Iih det er dejligt

Årh, det kender jeg godt..jeg har svært ved at blive ligeså brun i ansigtet som resten af kroppen, især min mave fanger alt den gode kulør..så det ser lidt tumpet ud engang imellem at have en flot kulør på maven men stadig være halv brun i hovedet . Desuden bliver jeg altid rød-brun i stedet for rigtig neger brun (Både solarium og i den rigtige sol)..selvom det stadigvæk ser flot ud ..

det er også min mave der tager allerbedst imod:s hehe
Det kan nemlig se ret sjovt ud faktisk

Anmeld

11. april 2011

Kruse90

Astasmor skriver:

jeg fejre min 21 års fødselsdag med kæresten og asta og bette bebs i maven. vi hygger os.

vi har tidliger været ude og slappe af i det gode vejr med en sodanvand i lunden (horsens) og ellers bare nydt det super gode vejr vi har.

og når asta er puttet skal vi hygge med en film eller sådan et eller andet.

vi har lige fået min livret lasangette.

det lyder da også super hyggeligt
Vejret er såååå dejligt

Anmeld

11. april 2011

Kruse90

Fenja09 skriver:

Jeg har været i haven det meste af dagen - har revet blade sammen og ordnet mit urtebed  Derefter var manden og jeg lige en tur i hundeskoven med vores vaps og nu står den aftensmad....som manden laver idag

/Fenja

ihhh hvor skønt. Det lyder godt nok også til at have været en super skøn dag

Anmeld

11. april 2011

Kruse90

ZamanogDania skriver:

Jeg/vi er lige kommet hjem fra legepladsen med min datter. Havde ingen jakke på, havde en kort ærmet t-shirt. Så det var rigtig dejlig. Nu sidder vi og spiser frugt og døren altanen er åbent. Dejligt

mmh
Ja det er sådan en rigtig dejligt forårs vejr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.