lille eller hvodan :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

hvor stor forventer folk lige man skal være under sin graviditet

har snart fået denne bærknig af folk: man kan slet ikke se på dig at du er gravid! eller hvorhenne ser du lige gravid ud henne? og ellers at det er en lille fin mave men jeg lignede selv en hval
nogle få synes den er stor... men hvor stor foventes den lige at blive????? jeg vil ellers mene maven har normal en størrelse:s eller ? jeg er 23+5 idag og er ved at blive bange for om den er for lille eller om min mave overhovedet når får en større størrelse.. det er begyndt at bekymre mig en smule

Det kender jeg alt for godt... Jeg venter tre og har samme størrelse som min veninde, der venter en og vi er ca. lige langt henne. Men det er så forskelligt, hvor stor man bliver. Man skal jo også huske på vi jo alle har forskellige størrelser, inden vi bliver gravide.

Men kan kun give dig ret i det er Pisse træls at få af vide hele tiden.

Synes nu din mave ser helt normal ud i forhold til uger du er henne og så sidder den rigtig flot...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Moar2011

efter min mening synes jeg da at din mave ser ud til at have en fin str ved at du er 23+5 .. man skal jo os huske på der er lige nogle uger endnu før du er 40+0, og din flotte mavse, kan nå at vokse en del endnu .. det gjorde min ..

Anmeld

11. april 2011

Kløver

Jeg synes da du har en stor flot mave og du ser bestemt gravid ud 

Anmeld

11. april 2011

Mother-love

Anonym skriver:

helt enig her.. men selvfølgelig påvirker det lidt at nogle direkte siger jeg slet ikke ser gravid ud ! når man nu er lidt stolt af sin fine mavse! men havde også jakke på de gange så ved ikke om den har skjult mavsen ...

og rigtig fin mave du har.. du er meget stor på billedet

det er nok det med jakken tror jeg... og ja så skal du se mig nu hi hi hi hi hi total strandet hval.. men igen bette pigen har det super inde i maven hun er en uge foran og jeg har meget fostervand.. og så er der heldigvis kun 2 måneder til endnu......

Anmeld

11. april 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

hold daa op må jeeg nok sige.. jamen så må jeg veel bare lukke af og tage det som det er

Maver vokser meget forskelligt. Nogle er store, nogle er små, nogle vokser meget i starten og andre vokser langsomt . Min voksede langsomt og de sidste 2 måneder gik det stærkt og så blev den mega til sidst 

Anmeld

11. april 2011

twinny

Jeg synes den er meget fin i størrelsen...  Det er jo meget forskelligt hvor meget folk vokser....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.