lille eller hvodan :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Tystys14

Anonym skriver:

hvilken uge blev den sådan rigtig stor..? ja kunne også være selvølgelig.. har bare ikke lang tid igen og nogle allerede siger den er lille og sød gør mig lidt nervøs

Mener først det var i uge 31+ hvor den virkelig begyndte at vokse voldsomt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Anonym trådstarter

Nikita Victoria skriver:

Mener først det var i uge 31+ hvor den virkelig begyndte at vokse voldsomt  

så har jeg god tid

Anmeld

11. april 2011

Mother-love

Anonym skriver:

hvor stor forventer folk lige man skal være under sin graviditet

har snart fået denne bærknig af folk: man kan slet ikke se på dig at du er gravid! eller hvorhenne ser du lige gravid ud henne? og ellers at det er en lille fin mave men jeg lignede selv en hval
nogle få synes den er stor... men hvor stor foventes den lige at blive????? jeg vil ellers mene maven har normal en størrelse:s eller ? jeg er 23+5 idag og er ved at blive bange for om den er for lille eller om min mave overhovedet når får en større størrelse.. det er begyndt at bekymre mig en smule

jeg synes hverken du er lille eller stor synes du har den størrelse du skal have.. og vi er alle forskellige, også alt efter hvor meget du tager på udover din graviditet..  men lad være med at tænke så meget over hvordan og hvorledes for så længe du og baby har det godt.. er det det der betyder noget

her er der et billede hvor jeg er 23+3 og jeg har hele tiden fået afvide at jeg er stor...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2011

Tystys14

Anonym skriver:

så har jeg god tid

Det ville jeg ikke bekymre mig om  Bare slap af og nyd den ikke er i vejen endnu  det gjorde jeg hi hi.

Anmeld

11. april 2011

meem

Anonym skriver:

vildt nok, så åbenbart kan min mave altså fint nå en pæn størrelse endnu?

hmm tillykke til dig og utroligt nok. tror de fleste forventer en stor rund mave når en kvinde åbenbart venter sig

Mange tak og selvfølgelig også et stort tillykke til dig..

Din mave kan sagtens nå at vokse sig meget stor ja synes min vokser ekstremt for tiden...

Da jeg ventede mit 1. barn blev jeg hurtigt stor, så synes faktisk det er rart at maven ikke vokser så hurtigt denne gang... min jm har forresten os fortalt mig at idet jeg har foranliggende moderkage, kan fosteret godt finde på at ligge sig ekstra langt tilbage i maven, og så blir den jo ikke nær så stor, før barnet er så stort det fylder det hele

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

jeg synes hverken du er lille eller stor synes du har den størrelse du skal have.. og vi er alle forskellige, også alt efter hvor meget du tager på udover din graviditet..  men lad være med at tænke så meget over hvordan og hvorledes for så længe du og baby har det godt.. er det det der betyder noget

her er der et billede hvor jeg er 23+3 og jeg har hele tiden fået afvide at jeg er stor...

helt enig her.. men selvfølgelig påvirker det lidt at nogle direkte siger jeg slet ikke ser gravid ud ! når man nu er lidt stolt af sin fine mavse! men havde også jakke på de gange så ved ikke om den har skjult mavsen ...

og rigtig fin mave du har.. du er meget stor på billedet

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

meem skriver:

Mange tak og selvfølgelig også et stort tillykke til dig..

Din mave kan sagtens nå at vokse sig meget stor ja synes min vokser ekstremt for tiden...

Da jeg ventede mit 1. barn blev jeg hurtigt stor, så synes faktisk det er rart at maven ikke vokser så hurtigt denne gang... min jm har forresten os fortalt mig at idet jeg har foranliggende moderkage, kan fosteret godt finde på at ligge sig ekstra langt tilbage i maven, og så blir den jo ikke nær så stor, før barnet er så stort det fylder det hele

hehe joo tak

men glæder mig at hører.. den lille her ligger meget langt nede tihi! det får jeg tit pluk veer hvor jeg mærker hende ligge helt nede

men synes bare ikke rigtig jeg mærker maven vokse sådan lige pt.. er det ikk ligesom mens smerter?

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Nikita Victoria skriver:

Det ville jeg ikke bekymre mig om  Bare slap af og nyd den ikke er i vejen endnu  det gjorde jeg hi hi.

Anmeld

11. april 2011

Happiness

Det er lige før jeg tror din mave er større end min, og jeg er altså 27+3 idag Jeg får også MANGE kommentare om min lille mave... Det kan være rigtig irriterende. Jeg blir en smule ked nogen gange, når flere i løbet af en dag kommentere det

Men jeg ved at lillemanden har fulgt sin kurve hver gang jeg er blevet scannet. Senest 2/4, så han har jo den størrelse han skal have. Men det er stadig øv at få de kommentare!

Vi må nyde at vi ikke er større, for er sikre på vi nok skal være store når vi er højgravide

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Det er lige før jeg tror din mave er større end min, og jeg er altså 27+3 idag Jeg får også MANGE kommentare om min lille mave... Det kan være rigtig irriterende. Jeg blir en smule ked nogen gange, når flere i løbet af en dag kommentere det

Men jeg ved at lillemanden har fulgt sin kurve hver gang jeg er blevet scannet. Senest 2/4, så han har jo den størrelse han skal have. Men det er stadig øv at få de kommentare!

Vi må nyde at vi ikke er større, for er sikre på vi nok skal være store når vi er højgravide

præcis! det må vi håbe. Men ja det kan være irriterende af få afvide. så påvirker det jo selvfølgelig en smule..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.