Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hvor stor forventer folk lige man skal være under sin graviditethar snart fået denne bærknig af folk: man kan slet ikke se på dig at du er gravid! eller hvorhenne ser du lige gravid ud henne? og ellers at det er en lille fin mave men jeg lignede selv en hval nogle få synes den er stor... men hvor stor foventes den lige at blive????? jeg vil ellers mene maven har normal en størrelse:s eller ? jeg er 23+5 idag og er ved at blive bange for om den er for lille eller om min mave overhovedet når får en større størrelse.. det er begyndt at bekymre mig en smule
hvor stor forventer folk lige man skal være under sin graviditethar snart fået denne bærknig af folk: man kan slet ikke se på dig at du er gravid! eller hvorhenne ser du lige gravid ud henne? og ellers at det er en lille fin mave men jeg lignede selv en hval nogle få synes den er stor... men hvor stor foventes den lige at blive????? jeg vil ellers mene maven har normal en størrelse:s eller ? jeg er 23+5 idag og er ved at blive bange for om den er for lille eller om min mave overhovedet når får en større størrelse.. det er begyndt at bekymre mig en smule
Min mave lignede din fuldstendig da jeg var lige så langt henne først sidst i graviditeten sagde folk ikke længere at den var "lille" tror de fleste gør det for at rose, og på den måde sige at din mave sidder utroligt flot på dig hvilket den også gør
Sissel skriver: Altså du er ca lige så stor som mig, og vi er lige langt henne.. Jeg får ingen kommentar om at jeg er lille ihvertfald
Altså du er ca lige så stor som mig, og vi er lige langt henne.. Jeg får ingen kommentar om at jeg er lille ihvertfald
Du ser faktisk større ud end da jeg var i uge 24.. min mave begyndte først rigtig at vokse efter uge 25+
Idag er jeg 32+5 og folk kigge meget mærkeligt når jeg siger jeg har termin 1/6, men min mave er altså samme størrelse som andre i uge 33...
Nikita Victoria skriver: Min mave lignede din fuldstendig da jeg var lige så langt henne først sidst i graviditeten sagde folk ikke længere at den var "lille" tror de fleste gør det for at rose, og på den måde sige at din mave sidder utroligt flot på dig hvilket den også gør
Alle maver er forskellige og din ser ud som den skal være ifølge mig . Sådan så min mave ud i uge 30 ca
meem skriver: Du ser faktisk større ud end da jeg var i uge 24.. min mave begyndte først rigtig at vokse efter uge 25+ Idag er jeg 32+5 og folk kigge meget mærkeligt når jeg siger jeg har termin 1/6, men min mave er altså samme størrelse som andre i uge 33...
PsychedeliC skriver: Alle maver er forskellige og din ser ud som den skal være ifølge mig . Sådan så min mave ud i uge 30 ca
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128