lille eller hvodan :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
25 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Anonym trådstarter

hvor stor forventer folk lige man skal være under sin graviditet

har snart fået denne bærknig af folk: man kan slet ikke se på dig at du er gravid! eller hvorhenne ser du lige gravid ud henne? og ellers at det er en lille fin mave men jeg lignede selv en hval
nogle få synes den er stor... men hvor stor foventes den lige at blive????? jeg vil ellers mene maven har normal en størrelse:s eller ? jeg er 23+5 idag og er ved at blive bange for om den er for lille eller om min mave overhovedet når får en større størrelse.. det er begyndt at bekymre mig en smule
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

har snart fået denne bærknig af folk: man kan slet ikke se på dig at du er gravid! eller hvorhenne ser du lige gravid ud henne? og ellers at det er en lille fin mave men jeg lignede selv en hval
nogle få synes den er stor... men hvor stor foventes den lige at blive????? jeg vil ellers mene maven har normal en størrelse:s eller ? jeg er 23+5 idag og er ved at blive bange for om den er for lille eller om min mave overhovedet når får en større størrelse.. det er begyndt at bekymre mig en smule

bemærkning*

Anmeld

11. april 2011

Sissel

Altså du er ca lige så stor som mig, og vi er lige langt henne.. Jeg får ingen kommentar om at jeg er lille ihvertfald

Anmeld

11. april 2011

Tystys14

Min mave lignede din fuldstendig da jeg var lige så langt henne  først sidst i graviditeten sagde folk ikke længere at den var "lille"  tror de fleste gør det for at rose, og på den måde sige at din mave sidder utroligt flot på dig  hvilket den også gør

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Altså du er ca lige så stor som mig, og vi er lige langt henne.. Jeg får ingen kommentar om at jeg er lille ihvertfald

tillykke til dig som det første.

og at nogle kan sige jeg ik ser særlig gravid ud trods de ikk engang kender længden på min graviditet også er utrolig.. men ved selvfølgelig heller ikke om det skjuler noget at maven når der er jakke på hvilket jeg selvfølgelig havde idag da jeg fik det afvide

Anmeld

11. april 2011

meem

Du ser faktisk større ud end da jeg var i uge 24.. min mave begyndte først rigtig at vokse efter uge 25+

Idag er jeg 32+5 og folk kigge meget mærkeligt når jeg siger jeg har termin 1/6, men min mave er altså samme størrelse som andre i uge 33...

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Nikita Victoria skriver:

Min mave lignede din fuldstendig da jeg var lige så langt henne  først sidst i graviditeten sagde folk ikke længere at den var "lille"  tror de fleste gør det for at rose, og på den måde sige at din mave sidder utroligt flot på dig  hvilket den også gør

hvilken uge blev den sådan rigtig stor..? ja kunne også være selvølgelig.. har bare ikke lang tid igen og nogle allerede siger den er lille og sød gør mig lidt nervøs

Anmeld

11. april 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

Alle maver er forskellige og din ser ud som den skal være ifølge mig . Sådan så min mave ud i uge 30 ca

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

meem skriver:

Du ser faktisk større ud end da jeg var i uge 24.. min mave begyndte først rigtig at vokse efter uge 25+

Idag er jeg 32+5 og folk kigge meget mærkeligt når jeg siger jeg har termin 1/6, men min mave er altså samme størrelse som andre i uge 33...

vildt nok, så åbenbart kan min mave altså fint nå en pæn størrelse endnu?

hmm tillykke til dig og utroligt nok. tror de fleste forventer en stor rund mave når en kvinde åbenbart venter sig

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Alle maver er forskellige og din ser ud som den skal være ifølge mig . Sådan så min mave ud i uge 30 ca

hold daa op må jeeg nok sige.. jamen så må jeg veel bare lukke af og tage det som det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.