Gode råd mod hoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

NinaNymannMadsen

varm mælk med honning har hjulet her på min datter. og ellers en masse væske for at smørre halsen også jo. eller the hvis det er din datter kan li sådan noget jo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Hansen97

lsvendsen skriver:

Et hakket løg under sengen giver nattero  Lyder skørt men det virker!!!! Vi bruger altid det råd her og bonus at vi ikke behøver at proppe et eller andet stads i munden på ham

Det virker!!! Tusind tak for rådet!!! Det virker....

Har både et der bare er skåret i både samt et der er skåret i både og lagt i vand.. googlede det lige og fandt de 2 metoder...

Anmeld

10. april 2011

sandratobias

Amanda hoster og snotter... Tog til lægen og blev indlagt på børneafdelingen... Der blev taget en snot prøve og det viste sig at hun har rs virus... Så vi var indlagt i 2 dage, og kom hjem i går... 
Hun er godt nok oz kun 8 uger..  

Anmeld

10. april 2011

kamtok

lsvendsen skriver:

Et hakket løg under sengen giver nattero  Lyder skørt men det virker!!!! Vi bruger altid det råd her og bonus at vi ikke behøver at proppe et eller andet stads i munden på ham

I en pose eller hvordan er det lige man gør det?  Lyder som noget der skal prøves af  - medmindre hele værelset og sengen stinker af løg bagefter.. 

Anmeld

10. april 2011

Hansen97

kamtok skriver:

I en pose eller hvordan er det lige man gør det?  Lyder som noget der skal prøves af  - medmindre hele værelset og sengen stinker af løg bagefter.. 

jeg helgarderede mig.. skar et løg i både.. på et brædt ind i værelset.. skar et løg i både i en skål med vand ind i værelset.. ja det kommer til at lugte men det kan da luftes ud... hvad vigtigere er at det virker på hosten...

Anmeld

10. april 2011

kamtok

112233 skriver:

jeg helgarderede mig.. skar et løg i både.. på et brædt ind i værelset.. skar et løg i både i en skål med vand ind i værelset.. ja det kommer til at lugte men det kan da luftes ud... hvad vigtigere er at det virker på hosten...

Skal det bare stå i nærheden af sengen/ under sengen? - Det lyder godt nok fantastisk, det må jeg altså prøve at huske på. Nu er vi lige sluppet af med hosten herhjemme, men den skal altså lige med i huskebogen... 

Anmeld

10. april 2011

Hansen97

ja.. hun har sådan et legekøkken der står lidt fra sengen der har jeg stilt det.. og hun har nu ikke hostet i snart 1 time...

Anmeld

10. april 2011

lsvendsen

Hehe... Det er ganske simpelt... løg skæres og kommes i en skål og stilles under eller i nærheden af sengen

Det lugter ja, men det virker så de små pus kan få deres nattesøvn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.