Gode råd mod hoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Lou87

K&S skriver:

Jeg var lige ved at oprette det samme emne tidligere, da Anton har hostet siden i går formiddags. Og jeg synes det er blevet værre i dag, det lyder som om, det kommer "langt nede fra"

Ligesom jeg skrev til TS..
Se det an nogle dage (det ville lægen alligevel sige, gjorde de til mig første gang jeg ringede.. efter 1,5 dag med den slemme hoste)

Men da det ikke var væk på 4-5 dagen der ringede jeg og bedte om en tid, da jeg ikke synes der var nogen bedring overhovedet og hun hev mere efter vejret....
Ingen andre symptomer eller noget - ingen feber heller og hun spiste og sov fint. Såå....

Men fik som sagt tid og de lyttede men ku ikk høre noget på lungerne, men anbefalede og gav recept på noget hostesaft.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Lou87

112233 skriver:

Ja du har ret... bare synd hun ikke kan sove ordentlig

Prøv evt og hæve sengegærdet (hovede enden) lidt ??
Feks med bøger eller en klodskasse..
Og samme i barnevognen.

Anmeld

10. april 2011

lsvendsen

Et hakket løg under sengen giver nattero  Lyder skørt men det virker!!!! Vi bruger altid det råd her og bonus at vi ikke behøver at proppe et eller andet stads i munden på ham

Anmeld

10. april 2011

Hansen97

Lou87 skriver:

Prøv evt og hæve sengegærdet (hovede enden) lidt ??
Feks med bøger eller en klodskasse..
Og samme i barnevognen.

Har jeg gjort... hun er 3,5 år .. sover ikke i barnevogn mere

Må bare tage den tid det tager...

Anmeld

10. april 2011

Lou87

112233 skriver:

Har jeg gjort... hun er 3,5 år .. sover ikke i barnevogn mere

Må bare tage den tid det tager...

Okay
Og ja der er ikk andet for - synes også selv jeg er længe om helt og komme mig over hosten efter en forkølelse

Anmeld

10. april 2011

Lou87

lsvendsen skriver:

Et hakket løg under sengen giver nattero  Lyder skørt men det virker!!!! Vi bruger altid det råd her og bonus at vi ikke behøver at proppe et eller andet stads i munden på ham

WHAT  Lyder meget skørt ja haha.
Har jeg aldrig hørt før.. Smiler.

Anmeld

10. april 2011

Hansen97

lsvendsen skriver:

Under sengen.. hvad gør jeg så når det er en normal seng med skuffer under??? Bare på gulvet måske??

Er villig til at prøve alt..

Anmeld

10. april 2011

MorTilGustav

lsvendsen skriver:

Hahaha. Det må da lugte?
Pudsigt at denne tråd stod aller øverst da jeg loggede ind, for gik herinde for at lede efter/spørge om det med hoste. Min Gustav har hostet helt vildt i dag og snottet løber. Bliver helt bange for om det kan være astma/høfeber. Men det er da lidt betryggende at vi ikke er de eneste der nuher står med det problem. Måske er det bare foråret der driller lidt?

Anmeld

10. april 2011

K&S

MorTilGustav skriver:

Hahaha. Det må da lugte?
Pudsigt at denne tråd stod aller øverst da jeg loggede ind, for gik herinde for at lede efter/spørge om det med hoste. Min Gustav har hostet helt vildt i dag og snottet løber. Bliver helt bange for om det kan være astma/høfeber. Men det er da lidt betryggende at vi ikke er de eneste der nuher står med det problem. Måske er det bare foråret der driller lidt?

Ej ja, det kan da sagtens være pollen i luften - men det håber jeg da ikke, selvom risikoen er der - jeg er selv meget allergisk....

Anmeld

10. april 2011

muzen

du skal prøve det her, det er vidundermiddelt herhjemme bronchosan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.