Gode råd mod hoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

45.137 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Hansen97

modtages med kyshånd!! Min datter har fået sådan en grum hoste..

Vil I være venlig at dele ud af jeres gode råd?!?!?!

På forhånd tak!!

Anita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Lou87

sidste gang min datter var forkølet hostede hun en del og over en del dage så jeg til sidst synes jeg var nødt til og tage til læge for li og tjekke op på hende.. selvom hun dog stadig havde appetit og sov fint og var glad og alt det der...

der sad ikke noget på lungerene, men det rungede alligevel lidt synes de.. så hun fik hostesagt - det hjalp

Anmeld

10. april 2011

Hansen97

Lou87 skriver:

sidste gang min datter var forkølet hostede hun en del og over en del dage så jeg til sidst synes jeg var nødt til og tage til læge for li og tjekke op på hende.. selvom hun dog stadig havde appetit og sov fint og var glad og alt det der...

der sad ikke noget på lungerene, men det rungede alligevel lidt synes de.. så hun fik hostesagt - det hjalp

Det er 2. dagen hun hoster.. hvad var det for noget hostesaft??

Anmeld

10. april 2011

K&S

112233 skriver:

modtages med kyshånd!! Min datter har fået sådan en grum hoste..

Vil I være venlig at dele ud af jeres gode råd?!?!?!

På forhånd tak!!

Anita

Jeg var lige ved at oprette det samme emne tidligere, da Anton har hostet siden i går formiddags. Og jeg synes det er blevet værre i dag, det lyder som om, det kommer "langt nede fra"

Anmeld

10. april 2011

Hansen97

K&S skriver:

Jeg var lige ved at oprette det samme emne tidligere, da Anton har hostet siden i går formiddags. Og jeg synes det er blevet værre i dag, det lyder som om, det kommer "langt nede fra"

Altså her er det slim hoste og tror det er kommet af det vejr skift... hun er følsom når vejret skifter...

Anmeld

10. april 2011

K&S

112233 skriver:

Har hun haft andre symptomer på sygdom? Anton havde feber i onsdags, da han kom hjem (havde været på besøg hele dagen hos farmor) - men ellers har vi ikke mærket noget på ham...

Anmeld

10. april 2011

K&S

112233 skriver:

Altså her er det slim hoste og tror det er kommet af det vejr skift... hun er følsom når vejret skifter...

Okay, tak tak - Antons hoste lyder meget tør...

Anmeld

10. april 2011

Hansen97

K&S skriver:

Har hun haft andre symptomer på sygdom? Anton havde feber i onsdags, da han kom hjem (havde været på besøg hele dagen hos farmor) - men ellers har vi ikke mærket noget på ham...

Nej det har hun ikke... hun sartede med lidt løbende næse og natten til i går begyndte hosten så...

Anmeld

10. april 2011

Lou87

112233 skriver:

Så giv det en dag eller to mere og se om det bliver bedre..
Lægen vil nok sige det samme..
Specielt hvis hun ikke rigtig har feber eller andre tegn.

Som skrevet, min datter var glad og tilfreds sådan ellers.. Såå..

Kan ikke lige huske hva det hed, men det hjalp, og hun fik det 3 gange daglig - 2,5 ml.
Men lægen må vide det tænker jeg..

Så tag lige i morgen og tirsdag med og så ring til lægen onsdag hvis det forsætter (selvf før hvis du er utryg eller lign).

Anmeld

10. april 2011

Hansen97

Lou87 skriver:

Så giv det en dag eller to mere og se om det bliver bedre..
Lægen vil nok sige det samme..
Specielt hvis hun ikke rigtig har feber eller andre tegn.

Som skrevet, min datter var glad og tilfreds sådan ellers.. Såå..

Kan ikke lige huske hva det hed, men det hjalp, og hun fik det 3 gange daglig - 2,5 ml.
Men lægen må vide det tænker jeg..

Så tag lige i morgen og tirsdag med og så ring til lægen onsdag hvis det forsætter (selvf før hvis du er utryg eller lign).

Ja du har ret... bare synd hun ikke kan sove ordentlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.