Tjaaa, det vi gør er, at længes efter nogle bedsteforældre i nærheden 
Vi bor på sjælland og har to sæt bedster i jylland. Vi har tre børn, så vi sender dem ikke bare over til venner! Det var noget andet med to børn - før vi fik Dicte kunne vi godt finde på at bytte børn. Jeg synes det er voldsomt. Vi har en barnepige som har passet dem alle tre een gang, men vi har allerede aftalt at hun skal komme igen. Fx var vi til forældremøde på vores datters kommende skole, og det kostede lige 200 kr at vi begge kunne komme afsted. Det er p**** ærgeligt, men vi klarer os da.
Når vi er i Århus, hos mine svigerforældre, så plejer vi gerne at tage en tur i biografen. Det er dejligt bare at få lov at komme ud om aftenen SAMMEN og lave et eller andet. Nogen gange har vi ikke kunne finde en film vi sådan virkelig gad at se, men er bare taget afsted alligevel
- bare for at komme ud.
Det jeg synes der egentlig er sværest, er når mine store piger kan se at deres veninder i børnehaven har et hverdagsforhold til bedsterne, og det kan de ikke ha. Fx at de en gang om ugen bliver hentet, eller tager i svømmehallen, på overnatning whatever. Det gad jeg godt jeg kunne opfylde for dem 
Anmeld