Min kæreste har lige ringet og sagt at han er på vej hjem fra arbejde og han har normalt fri kl. 1 i nat først, så jeg spurgte selvfølgelig hvorfor han allerede var på vej hjem og han siger så at han er blevet fyret 
Og grunden til det er at han i fredags var faldet i søvn 20min før han skulle afsted på arbejde, så han kom ikke afsted. Han vågned ca. 1 time før han skulle møde og ringede til sit arbejde og sagde at han var nød til at blive hjemme fordi at jeg skulle på arbejde og at vores hund ikke kunne være alene hjemme i så mange timer(10timer ca.).. De sagde bare at det var der ikke noget at gøre ved og så var der ikke mere i det.. Men så i dag da han kom på arbejde skulle han op til chefen og fik så afvide at han var fyret, for de syntes det var en dårlig grund (hvilket det jo også var, men hvad skulle han gøre?) han havde ingen mulighed for at komme på arbejde, for han skal køre en time i bil ca. og han køre med en fra sit arbejde, da vi ikke har nogen bil.. Det er bare rigtig trist at han har mistet sit arbejde og jeg syntes det er rigtig synd for ham.. Vi sidder i en lejlighed vi nu ikke har råd til at bo i, hvis han ikke meget meget hurtigt finder et nyt arbejde og det er bare så svært at finde et nyt arbejde for tiden.. Det var lige begyndt at gå så godt med økonomien og alt andet, men det er bare så typisk at lige så snart det hele går godt, så sker der noget lort 
Er bare så ked af det på hans vejne, men samtidig så irriteret over at dette nu er sket..
Hjælp, hvad skal jeg gøre? er så frustreret.. 

Anmeld