Er i interesseret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Aves.

Znuzke skriver:

Jeg gider heller ikke når det er en familiefest. En hyggelig tøseaften, synes jeg kunne være rigtig hyggeligt, men jeg gider ikke med mand (og børn).

Jeg ville såmænd gerne køre til Fyn, men jeg kan ikke forstår hvorfor jeg skal køre hele vejen til Jylland - ikke at der er så forfærdelig meget længere, men jeg har jo udgiften til broen, så kunne man jo spare lidt på benzinen.

Men det kunne da lyde som om vi er nogle fra Sjælland som skulle lave et eller andet her på Djævleøen uden påhæng

Jaaaaaaaahhhhhhh...det ville være en super idé...og jeg deler iøvrigt dit synspunkt omkring familiefesten..det skal da bare være for os kvinder, vi har rigeligt med børn og mænd.. til daglig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Bambii

twinboys skriver:

Sååååååååååå fint... er der kommet dato på???

Majbritt

Ikke helt endnu..

Jeg jeg hælder mest til den 13 august, da jeg ellers vil have svært ved at få fri, og det er lidt trist jeg arrangerer det og ikke selv kan deltage hehe.. Men vi er ikke helt blevet enige om en dato endnu..

Anmeld

10. april 2011

twinboys

Bambii skriver:

Ikke helt endnu..

Jeg jeg hælder mest til den 13 august, da jeg ellers vil have svært ved at få fri, og det er lidt trist jeg arrangerer det og ikke selv kan deltage hehe.. Men vi er ikke helt blevet enige om en dato endnu..

oki doki

ja træls hvis man ikke selv kunne komme med

Anmeld

10. april 2011

Bambii

twinboys skriver:

oki doki

ja træls hvis man ikke selv kunne komme med

Ja, det er ikke rigtig noget ved at planlægge noget man ikke selv kan deltage i.. hehe..

Anmeld

10. april 2011

betski

Znuzke skriver:

Jeg gider heller ikke når det er en familiefest. En hyggelig tøseaften, synes jeg kunne være rigtig hyggeligt, men jeg gider ikke med mand (og børn).

Jeg ville såmænd gerne køre til Fyn, men jeg kan ikke forstår hvorfor jeg skal køre hele vejen til Jylland - ikke at der er så forfærdelig meget længere, men jeg har jo udgiften til broen, så kunne man jo spare lidt på benzinen.

Men det kunne da lyde som om vi er nogle fra Sjælland som skulle lave et eller andet her på Djævleøen uden påhæng

Må vi fra Jylland (mig ) så gerne mase os på? Der er et par stykker jeg gerne vil ses med, som ikke lige bor i Jylland

Anmeld

10. april 2011

betski

Jeg har stemt Ja, men det er så med tanke om at det er uden mand og børn. Jeg vil gerne mødes og lære jer gæve kvinder at kende, men har ikke brug for at skulle forholde mig til andres mænd. Det er jo ikke dem jeg sidder og skriver med herinde

Anmeld

10. april 2011

ekzunz

duddi. skriver:

Må vi fra Jylland (mig ) så gerne mase os på? Der er et par stykker jeg gerne vil ses med, som ikke lige bor i Jylland

Ja da!!!! Der er dælme da også et par stykker fra Jylland som jeg godt kunne tænke mig at møde

Vi må finde en festarrangør

Anmeld

10. april 2011

Bambii

opper lige

Anmeld

10. april 2011

Bambii

op op..

Anmeld

10. april 2011

Lou87

Har stemt blankt for kommer an på hvilken komsammen det er..

Jeg ville helst hvis det er med mænd og børn..
Grundet at min datter er den grund jeg startede på siden og synes det er sjovt og følge de andre herinde med børn på samme alder og sådan nogle ting
Men jeg ved ikke med garanti om jeg gider hvis det er i jylland, fyn ville være bedre og mest fair.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.