Er i interesseret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er i interesseret?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.216 visninger
32 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Bambii

Heej piger..

Nu skriver jeg i denne debat, da jeg tænker at måske man kommer ud til flere jo flere debatter man skriver i?

Jeg vil bare lige høre om i overhovedet er interesseret i en komsammen/fest?

I skal ikke tænke på om det er en dato i kan eller hvor det er henne.. Nu tænker jeg bare om man overhovedet er interesseret?

og super god dag herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Aves.

Jeg er men gider ikke en familiefest...altså, jeg synes det er super ærgerligt at det ikke bare er for os der bruger siden...og med den tanke der bliver lavet noget.

Om børn er med, det synes jeg er op til den enkelte, personligt er jeg mere til at komme uden unger, men jeg bruger nok heller ikke siden her så meget i forhold til egne unger...men var de mindre var det noget andet jo. Men gider ike hvis der sidder en flok mænd og er med bare som fyld...det tror jeg skaber noget andet end det jeg har brug for og lyst til. Undtagen Henrik selvfølgelig men han er jo også en af tøserne..

Så jo, jeg er...og kører gerne for det, hvis der kommer nogle af dem jeg rigtig gerne vil møde.. og jeg kan se at to af dem jeg så gerne vil møde har sagt nej til at komme....sååååå...

Anmeld

10. april 2011

wamse

Jeg er ikke interesseret i det, så et nej herfra.

Anmeld

10. april 2011

slettet_7530

Pt har jeg rigeligt i mit liv, så nej og må også indrømme at det kommer an på hvem der dukker op uden at lyde for streng

Anmeld

10. april 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Jeg er men gider ikke en familiefest...altså, jeg synes det er super ærgerligt at det ikke bare er for os der bruger siden...og med den tanke der bliver lavet noget.

Om børn er med, det synes jeg er op til den enkelte, personligt er jeg mere til at komme uden unger, men jeg bruger nok heller ikke siden her så meget i forhold til egne unger...men var de mindre var det noget andet jo. Men gider ike hvis der sidder en flok mænd og er med bare som fyld...det tror jeg skaber noget andet end det jeg har brug for og lyst til. Undtagen Henrik selvfølgelig men han er jo også en af tøserne..

Så jo, jeg er...og kører gerne for det, hvis der kommer nogle af dem jeg rigtig gerne vil møde.. og jeg kan se at to af dem jeg så gerne vil møde har sagt nej til at komme....sååååå...

Wamse og du er også nogle af dem jeg rigtigt gerne vil møde in real

Anmeld

10. april 2011

Laulund87

Jeg er interesseret hvis det er uden påhæng.

Anmeld

10. april 2011

Lady Marion <3

Har stemt nej , men det er pga det er Jylland

Havde det været sjælland var jeg nok dukket op .

Anmeld

10. april 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Wamse og du er også nogle af dem jeg rigtigt gerne vil møde in real

så må vi altså finde ud af noget, ikke..... kunne være super hyggeligt...

Anmeld

10. april 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

så må vi altså finde ud af noget, ikke..... kunne være super hyggeligt...

jeps

Anmeld

10. april 2011

slettet_7530

Muffi<3 skriver:

Har stemt nej , men det er pga det er Jylland

Havde det været sjælland var jeg nok dukket op .

Jeg bor så på Sjælland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.