Er i interesseret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

wamse

Albertesmor skriver:

jeps

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

SussieThyssen

Bambii skriver:

Heej piger..

Nu skriver jeg i denne debat, da jeg tænker at måske man kommer ud til flere jo flere debatter man skriver i?

Jeg vil bare lige høre om i overhovedet er interesseret i en komsammen/fest?

I skal ikke tænke på om det er en dato i kan eller hvor det er henne.. Nu tænker jeg bare om man overhovedet er interesseret?

og super god dag herfra..

Jeg har stemt blankt, for det kommer an på hvordan, det skal bygges op, hvorhenne i landet osv osv.
Jeg er ikke det store festmenneske og er mest til små hyggelige komsammener med få mennesker, stille og roligt, hvor der er tid til at snakke med de enkelte og uden en masse uro.
Så for mit vedkommende, så vil jeg vente med at se tiden an, se hvordan planerne udvikler sig, og så vurdere om det er noget jeg vil deltage i.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. april 2011

Lady Marion <3

Albertesmor skriver:

Jeg bor så på Sjælland

Jamen skal det ikke afholdes i Jylland ??

Anmeld

10. april 2011

Bambii

Muffi<3 skriver:

Jamen skal det ikke afholdes i Jylland ??

Jo, det skal det.. Det bliver i trekantsområdet..

Anmeld

10. april 2011

Mutti2B

Laulund87 skriver:

Jeg er interesseret hvis det er uden påhæng.

Enig :-)

Anmeld

10. april 2011

twinboys

jeg kommer gerne men uden mand og børn... tror lidt at mine store drenge på 8år vil kede sig lidt i selskab med små bebser... men kommer der børn med på deres alder tager jeg dem gerne med...

Majbritt

Anmeld

10. april 2011

Bambii

twinboys skriver:

jeg kommer gerne men uden mand og børn... tror lidt at mine store drenge på 8år vil kede sig lidt i selskab med små bebser... men kommer der børn med på deres alder tager jeg dem gerne med...

Majbritt

Det tror jeg bestemt at der gør.. Har snakket om at holde det i madsbyparken, da det virker som om der ikke er så mange der er interesseret, så er det mest praktisk at holde det der, da det er meget børnevenligt..

Anmeld

10. april 2011

ekzunz

Jeg gider heller ikke når det er en familiefest. En hyggelig tøseaften, synes jeg kunne være rigtig hyggeligt, men jeg gider ikke med mand (og børn).

Jeg ville såmænd gerne køre til Fyn, men jeg kan ikke forstår hvorfor jeg skal køre hele vejen til Jylland - ikke at der er så forfærdelig meget længere, men jeg har jo udgiften til broen, så kunne man jo spare lidt på benzinen.

Men det kunne da lyde som om vi er nogle fra Sjælland som skulle lave et eller andet her på Djævleøen uden påhæng

Anmeld

10. april 2011

twinboys

Bambii skriver:

Det tror jeg bestemt at der gør.. Har snakket om at holde det i madsbyparken, da det virker som om der ikke er så mange der er interesseret, så er det mest praktisk at holde det der, da det er meget børnevenligt..

Sååååååååååå fint... er der kommet dato på???

Majbritt

Anmeld

10. april 2011

ekzunz

Bambii skriver:

Jo, det skal det.. Det bliver i trekantsområdet..

Men hvorfor ikke på Fyn??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.