Anonym skriver:
Hej piger.
Føler at jeg står for alt her hjemme, min kæreste har den holdning at jeg jo bare går der hjemme på barsel.
Jeg er nu rigtig dårlig til at sige til min kæreste hvis der er noget der irriterer mig, men han kan udemærket godt mærke det på mig. Ja jeg ved vi ikke er tanke læser.
Vi har lige fået en lille søn for ca to mdr siden. Min kæreste arbejder, og er ca hjemme fra job kl 15 hver dag. Når han kommer hjem fra job snakker han lidt med vores søn, måske giver ham en ren ble. Men efter de 15 min sætter han sig ved han computer, og der sidder han til jeg har lavet mad, måske lige givet baby sutten, hvis han har tabt den når jeg står i køkkenet.
Efter maden skal baby have mad, efter det så kan jeg tage ud af bordet, og smøre madpakke til min kæreste. Og så er det ved at være tid til at baby skal have mad igen.
Nu er det weekend jeg er tidligt oppe 07.30 og give baby mad og hygger, kl 10.00 står kæresten op og jeg kører til bageren. Han sidder ved computer så jeg smører boller og sørger for at han hele tiden får nye friske boller. Han ordner sige baby med tøj, for baby og jeg skulle ud og gå tur med mormor. Jeg beder ham om at sætte smør osv i køleskabet og gå ud med skrald. Når jeg kommer hjem, ja så har han sat smøret i køleskabet, men ikke chokoladen eller lige ordne efter morgenmaden. Hvad med skraldet spørger jeg ham om, "der er da ikke nogle skraldeposer der skal ud siger han " nej siger jeg men du kunne sku da smide pizzabakkerne i poser, og vupsi så er der skralde i POSER.
Manden vælger at køre på striben her kl 21, og lige inden han smutter går jeg ud med de 3 skraldeposer jeg har fået fyldt, " jamen skat det skulle jeg jo gøre siger han så" ja men du har jo ikke gjord, og så må jeg selv gøre det siger jeg.
Min kærest ved at hvis han bare lader vær med at gøre tingene, så skal jeg nok gøre det, netop fordi jeg hader rod. Og føler at jeg skal ordne efter ham hele tiden. Han kan ikke ramme vaketøjskurven, og kopper, tellerkner bliver bare stående ved computeren, ind til jeg fjerner det og stiller det i opperen. Åhhh sytes at hans respekt er væk.
Jeg smører han madpakke HVER DAG, med aftale om at han laver mad, han har dog kun lavet mad en gang de sidste 3 mdr. Og jeg siger at vi havde en aftale med madpakke og aftensmad, han bliver pisse sur og siger at han ikke gider at høre om det, at jeg fandme altid brokker mig over den skide madpakke, og det er han møg træt af. Han giver mig nærmest dårlig samvittighed, så hvis jeg kommer til at glemme at lave den, står jeg op og natten for at lave den, fordi jeg synes det er syndt for ham hvis han ikke får mad på jobbet.
Jeg elsker ham så skide højt, og vil gør alt for ham, og det føler jeg at han udnytter 
Åhhh hvor blev det langt... Tak fordi du læste med hvis du nåede så langt..
Jeg har tilladt mig at fremhæve noget af det du har skrevet med rødt..