Kram søges....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.273 visninger
40 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Nogle kan huske jeg opretted en tråd ang brune pletter...

Min mor blev skilt fra min far inden jeg blev født, så har ikke haft så megen kontakt med dem, da jeg også kom i familie pleje osv.

Har fundet og blevet kontakt af nogle stykker fra min 'nye' side af famlien. Hold op den er stor...

Spurgte så den ene om der var noget arveligt på 'deres' side, eller noget der gik igen...

Dette var svaret...

Hej linda, min mor var storesøster til din far og hun døde desvære af kræft. De var 5 søskende og der er kun din far og hans storebror tilbage. Vores bedstefar døde af kræft og vores bedstemor af hudkræft. Vores moster døde i da hun var mellem 30 og 35. En anden bror døde af dårlig hjerte. Og jeg selv har en bindevævs sygdom..

Har lige undladt det der ikke vedrører 'sagen'...

Min mor har også en bindevævs sygdom.

Men er skisme en anelse i chok... Skal jo selv have undsøgt mine pletter og dimser her i maj.

Pyh altså....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

lige fået svar retur igen fra hende...

Ja der er megen kræft. Vores anden kusine døde af kræft i en alder af 43 år som started i underlivet. Og vores anden kusine misted deres dreng af blodkræft som 11 år gammel.

Anmeld

9. april 2011

wamse

Kan godt forstå, at det er foruroligende informationer at få

Sender dig et kæmpe kram herfra 

Anmeld

9. april 2011

wamse skriver:

Kan godt forstå, at det er foruroligende informationer at få

Sender dig et kæmpe kram herfra 

Tak. er lidt i chok..

Anmeld

9. april 2011

klmf

Der var dælme meget 'bagage'.... Håber du bryder mønsteret!

Anmeld

9. april 2011

B&J

Det lyder slet ikke godt håber af hele mit hjerte den hopper jer over så det kan stoppe

Anmeld

9. april 2011

lotchen skriver:

Der var dælme meget 'bagage'.... Håber du bryder mønsteret!

helt vildt...

Havde ikke regnet med det var så meget kræft gennem hele linjen på min far's side...

Håber godt nok at det bliver på 'deres' side, men kan ikke lade være med at tænke. Det giver ikke mig mange gode ods syntes jeg.

Anmeld

9. april 2011

B&J skriver:

Det lyder slet ikke godt håber af hele mit hjerte den hopper jer over så det kan stoppe

Nej.

Havde også blot tænkt at ham hudlægen lige ville tjekke og evt fjerne nogle, ingen big deal..

Men i lys af det jeg her til eftermiddag har opdaget, giver det en hel anden mening.

Håber så sanderligt at der intet er, men syntes at oddsene, går den forkerte vej...

Anmeld

9. april 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

Nej.

Havde også blot tænkt at ham hudlægen lige ville tjekke og evt fjerne nogle, ingen big deal..

Men i lys af det jeg her til eftermiddag har opdaget, giver det en hel anden mening.

Håber så sanderligt at der intet er, men syntes at oddsene, går den forkerte vej...

Håber heller ikke der er noget selv om jeg kan læse det ligger virkelig til familien øv øv... men håber håber virkelig du bryder det mønster

Anmeld

9. april 2011

B&J skriver:

Håber heller ikke der er noget selv om jeg kan læse det ligger virkelig til familien øv øv... men håber håber virkelig du bryder det mønster

Håber godt jeg bryder den cirkel...

Men sikke en vægt at bære på indtil jeg har været ved hudlægen og fået svar derfra...

Vil slet ikke male en vis herre på væggen, men lige prøve at synke den her camel og slå koldt vand i blod.

Men også på en måde rart at vide, for så ved jeg at der er en chance og hvor den stammer fra. Så står jeg ikke helt forladt og siger; hvor i alverden kom det fra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.