Lidt mærkeligt spørgsmål...aldersforskel...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

celkt

hehe... i min familie tager vi det ikke så tungt med aldersforskel... der er den næsten mere normalt med en forskel på 10 år eller mere end unormalt. Og det er altså ikke nødvendigvis manden der er ældst.

Min ældste kæreste var 17 år ældre end mig, det vil sige 5 år yngre end min mor. Det ville ikke have rørt hende en døjt er jeg sikker på. Min far derimod, det er en anden sag. - men han har, som en anden nævner, nu nok været skeptisk over for alle mine kærester, og jeg tror ikke det ville være ret meget værre, fordi det var en fyr, der var jævnaldrende med ham selv.

Men det kommer vel også an på hvor gammel pigen er??

Hvis min datter kom som 17 årig med en på 34, hvilket var så gammel jeg var, da jeg begyndte at se den fyr, ville jeg som mor nok være lidt skeptisk, om ikke andet så i det skjulte. Er hun derimod 30, så ville man jo ikke løfte et øjenbryn....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Preghiera

Eva. skriver:

Jeg har jo mødt denne her mand og han har endnu ikke mødt mine forældre...og selvom jeg er voksen så er jeg jo stadig mine forældres barn og ham jeg har mødt er mere jævnaldrende med mine forældre end med mig....andre der har mænd der er aldersmæssigt er tættere på jeres forældre og hvad siger jeres forældre til det?

Min kæreste er 35 og jeg er 21 (min far og mor er hhv. 50 og 52) Men endnu "værre" er at mine stedforældre er hhv. 37 og 41, så dér er NÆSTEN ingen forskel

Men alle tager det HELT fint (1: de har jo selv fundet sig nogle noget yngre 2: det er bare så tydeligt at vi er forelskede og han er en RIGTIG dejlig mand - og det er jo bare det forældre skal vide)

Anmeld

10. april 2011

Aves.

Tak for alle jeres fortællinger.. Jeg ved at mine forældre aldrig ville sige noget eller blande sig, det kunne de ikke drømme om...det var mere om forholdet mellem mine forældre og ham ville være præget af at der ikke er mange år imellem. Men nu må vi se om det overhoved bliver aktuelt.

Der er 9 år mellem mine forældre og ham og 16 år fra mig og op til ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.