Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har jo mødt denne her mand og han har endnu ikke mødt mine forældre...og selvom jeg er voksen så er jeg jo stadig mine forældres barn og ham jeg har mødt er mere jævnaldrende med mine forældre end med mig....andre der har mænd der er aldersmæssigt er tættere på jeres forældre og hvad siger jeres forældre til det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad er din og hans alder da? =D
IsabellaCiinea skriver: Hvad er din og hans alder da? =D
Som skrevet er han tættere på at være på alder med mine forældre end med mig...ville bare høre om der var andre hvor det var sådan..
Min kæreste er 14 år ældre end mig - og 10 år yngre end min mor!
Det har min mor overhovedet ikke sagt noget til (og vi har været sammen i 3½ år snart )
DAs mor skriver: Min kæreste er 14 år ældre end mig - og 10 år yngre end min mor! Det har min mor overhovedet ikke sagt noget til (og vi har været sammen i 3½ år snart )
Ok...dejligt...min mor er også ligeglad, har fortalt hende det...men min far... hehe...han ville aldrig sige noget, men tænker bare det vil være et mere lige forhold de ville få end hvis der var 25 år mellem dem..
Jeg er 24 min kæreste er 35 og min mor er 43 så han er også tæt på min mor og det har vi det super fint med
Eva. skriver: Ok...dejligt...min mor er også ligeglad, har fortalt hende det...men min far... hehe...han ville aldrig sige noget, men tænker bare det vil være et mere lige forhold de ville få end hvis der var 25 år mellem dem..
Nu er min far død, så ved ikke hvad han ville sige... Han ville måske også have været lidt mere forbeholden - er fædre ikke bare naturligt det (især ifht derse døtre)
Eva. skriver: Jeg har jo mødt denne her mand og han har endnu ikke mødt mine forældre...og selvom jeg er voksen så er jeg jo stadig mine forældres barn og ham jeg har mødt er mere jævnaldrende med mine forældre end med mig....andre der har mænd der er aldersmæssigt er tættere på jeres forældre og hvad siger jeres forældre til det?
Min kæreste ligger præcis i mellem mig og min mor hi hi der er 14 år til forskel begge veje.
DAs mor skriver: Nu er min far død, så ved ikke hvad han ville sige... Han ville måske også have været lidt mere forbeholden - er fædre ikke bare naturligt det (især ifht derse døtre)
hehe...jo, det ka du have ret i...min far har tre døtre..
hmm, jamen tror min familie har et godt afslappet forhold til den slgas, især når det gælder helt voksne mennesker.
I øvrigt er der 13 år mellem min mor og far:-) hun var 26-27 dengang og han var 40.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128