Lidt mærkeligt spørgsmål...aldersforskel...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Holbæktrunten

Min far ville være fuldstændig ligeglad... Han skal heller ikke sige noget, da hans sidste kone var 20 år yngre end ham - hvilket hendes forældre havde det fint med, selvom de var stort set jævnaldrende:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

LinLin

Eva. skriver:

hehe...jo, det ka du have ret i...min far har tre døtre..

Stakkels mand - han må have haft mange bekymringer

Anmeld

8. april 2011

Vial

Eva. skriver:

Jeg har jo mødt denne her mand og han har endnu ikke mødt mine forældre...og selvom jeg er voksen så er jeg jo stadig mine forældres barn og ham jeg har mødt er mere jævnaldrende med mine forældre end med mig....andre der har mænd der er aldersmæssigt er tættere på jeres forældre og hvad siger jeres forældre til det?

Har du allerede fundet kærligheden igen.. Fååårk, det er blevet forår på Sydsjælland.

Håber, han er lidt mere fair end ham sidst. Christ, han var en tosse!

Ang. aldersforskel. who cares! Altså jeg vil gerne have en, der er 10 år yngre næste gang.. haha

Anmeld

8. april 2011

Pige2009

Eva. skriver:

Jeg har jo mødt denne her mand og han har endnu ikke mødt mine forældre...og selvom jeg er voksen så er jeg jo stadig mine forældres barn og ham jeg har mødt er mere jævnaldrende med mine forældre end med mig....andre der har mænd der er aldersmæssigt er tættere på jeres forældre og hvad siger jeres forældre til det?

Tjaaa... Lauras far ligger lige mellem mine forældre og jeg, og der er 13 års forskel på os, men det har de aldrig nævnt noget om

Anmeld

8. april 2011

Aves.

KaMa skriver:

Har du allerede fundet kærligheden igen.. Fååårk, det er blevet forår på Sydsjælland.

Håber, han er lidt mere fair end ham sidst. Christ, han var en tosse!

Ang. aldersforskel. who cares! Altså jeg vil gerne have en, der er 10 år yngre næste gang.. haha

hehe....ja, det var jo lidt sådan at jeg skrev med en da jeg så Jacob, de få uger det var.. men altså ham jeg skrev med var jo ikke noget, han er ældre end mig og ja, min gamle leder... men jeg mødtes med ham bare til kaffe og snak to dage efter tossen opførte sig tosset...den stakkels depressive mand(nok meget godt det ikke blev) men så begyndte jeg at se L og ja, nu skal vi til Berlin.. der sker meget på en måned... jeg kører vidst efter den der, højt at flyve--...

Anmeld

8. april 2011

Aves.

DAs mor skriver:

Stakkels mand - han må have haft mange bekymringer

Vi var nemme børn...høhø....

Anmeld

8. april 2011

Vial

Eva. skriver:

hehe....ja, det var jo lidt sådan at jeg skrev med en da jeg så Jacob, de få uger det var.. men altså ham jeg skrev med var jo ikke noget, han er ældre end mig og ja, min gamle leder... men jeg mødtes med ham bare til kaffe og snak to dage efter tossen opførte sig tosset...den stakkels depressive mand(nok meget godt det ikke blev) men så begyndte jeg at se L og ja, nu skal vi til Berlin.. der sker meget på en måned... jeg kører vidst efter den der, højt at flyve--...

Det er da dejligt. Forelsket, forår og så Berlin. Glæder mig til, at jeg en gang får gravet Karina frem igen og måske finder kærligheden.

Anmeld

8. april 2011

Aves.

KaMa skriver:

Det er da dejligt. Forelsket, forår og så Berlin. Glæder mig til, at jeg en gang får gravet Karina frem igen og måske finder kærligheden.

Kan jeg godt forstå....jeg har jo først fået det gjort eller haft energi til det efter jeg slap væk fra min x og alt det i sommers,....men jeg nyder det...lige nu i dag og i går er ham L den eneste ene og det nyder jeg, om en uge er tingene måske ændret men det er ikke ´vigtige, det er lige nu der er det..

Om ikke lang tid vil du have mere energi og så kommer lysten til at lade de skønne unger blive passet pg komme ud lidt som sig selv... og så er det endnu bedre end før man fik børn...ren nydelse at have alenetid..

Anmeld

8. april 2011

mariamiss6

Jeg er 27, min kæreste er 38, og min far er bum bum 49.... 

Og for at det ikke skal være løgn, så er min (forholdsvis nye) kæreste faktisk en af min fars gamle bekendte, fra henholdsvis byfest-personaler og hjemmeværnet....

Han har ikke sagt noget til det med alderen, spørgsmålet går mere på om jeg behandles værdigt nok men det ville han jo også lægge mærke til hvis det var en på min egen alder

Anmeld

8. april 2011

Silas&Mille

Jeg selv er et år ældre end min kæreste...

Men min lillebror på 23 har fundet en kæreste på 43 (mener jeg det er) og vores mor er 45 

Begge vores forældre driller ham da lidt med det. Men ellers siger de ikke noget til det, for han er glad som aldrig før og de har det rigtig godt sammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.