IdaT lagersalg på deres hjemmeside..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Malene84

sarulee skriver:

Jeg har skrevet til dem og beklaget mig over siden, fik flere gange bare forskellige fejlsider fordi siden var overbelastet...

Men de er ved at flytte til ny server (eller også er det gjort nu), og hun skrev de blev ved med at lægge nye lagersalgsvarer ind så der ville være til alle, også dem der kommer ind "til sidst".

jeg er også ved at blive sindssyg... jeg har med vilje ikke købt hos Ida T de sidste mange gange der har været lagersalg på nettet, for jeg bliver så sur hver gang jeg får en fejlside og den ikke kan opdatere siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

roenlund

sarulee skriver:

jeps det sku den gøre, de har bare haft for meget run på og de havde ikke regnet med så mange flere besøgende end normalt.

Jeg er ellers ret hurtig til at opgive dårlige hjemmesider, synes sådan noget skal virke, hvis jeg skal bruge min tid der, men kan jo godt li deres tøj...også derfor jeg skrev til dem

sagde de noget om hvornår???

Anmeld

9. april 2011

sarahb

nogle der ved om de har deres badetøj dreng der på også?

Anmeld

9. april 2011

sarulee

Sætter lige hendes mail ind.

Hej!

…og tak for din mail.

Vi er nu ved at flytte hele shoppen til en større server…igen J - Dette skulle gerne give plads til alle, der ønsker at handle.

Vi forventer at shoppen er oppe og køre igen i aften eller i morgen tidlig – og at alle herefter kan få en bedre oplevelse med at handle IdaT på nettet….

Mht varebeholdning, så ligger vi løbende nye varer på lagersalget, så der også er noget at komme efter for dem, der kommer ”sidst” J

God dag!

Denne fik jeg igår ved middagstid. Så jeg tror godt man kan vente en dags tid eller sådan noget, når de nu lægger flere varer ind hele tiden.

Anmeld

9. april 2011

pussepige

sarulee skriver:

Sætter lige hendes mail ind.

Denne fik jeg igår ved middagstid. Så jeg tror godt man kan vente en dags tid eller sådan noget, når de nu lægger flere varer ind hele tiden.

Jeg har heller ikke haft held af at komme der ind..

Anmeld

9. april 2011

Malene84

pussepige skriver:

Jeg har heller ikke haft held af at komme der ind..

Jeg kan godt kommer derind, men når jeg trykker tilføj kurv eller bare gerne vil kigge - så går siden ned

Anmeld

9. april 2011

pussepige

Malene84 skriver:

Jeg kan godt kommer derind, men når jeg trykker tilføj kurv eller bare gerne vil kigge - så går siden ned

Dem ting jeg kommer ind på er der kun str 56 hmm

Anmeld

9. april 2011

pussepige

Malene84 skriver:

Hvordan er det nu IdaT er i størrelsen?

Anmeld

9. april 2011

Malene84

pussepige skriver:

Hvordan er det nu IdaT er i størrelsen?

jeg har altid fået tøj der var for småt - så tror det er småt i størrelserne... men er ikke sikker!!!

Anmeld

9. april 2011

slettet_7530

Jeg synes det er småt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.