Barn nu eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Anonym trådstarter

TinaPina skriver:

Jeg synes ikke det er okay at få børn når begge er på kontanthjælp.

Så jeg ville vente

Hvorfor er det ikke okay??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Nu spørger jeg måske alt for dumt, men hvad er det man helt præcist får i KH som forældre??

Mener at min veninde får omkring de 12, og hun er stadig sammen med daddy Hehe..

Vi er dog SLET ikke enige, men lad det ligge

Tænker kun, ville det ikke sagtens kunne løbe rundt selvom begge er på KH?!

det er 12000 før skat... jeg får ca 9 udbetalt og jeg er alene... og så er der jo børnepenge og boligsikring som kommer oven i... jeg synte BESTEMT ik det er let og være på kh.. men det kan lade sig gøre...

Anmeld

7. april 2011

TinaPina

Anonym skriver:

Hvorfor er det ikke okay??

Jeg ser ikke nogen grund til at samfundet skal forsørge endnu et menneske

Anmeld

7. april 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Nu spørger jeg måske alt for dumt, men hvad er det man helt præcist får i KH som forældre??

Mener at min veninde får omkring de 12, og hun er stadig sammen med daddy Hehe..

Vi er dog SLET ikke enige, men lad det ligge

Tænker kun, ville det ikke sagtens kunne løbe rundt selvom begge er på KH?!

jeg var lige en kort overgang på kh sammen med min x og der var det sådan at det kun var den ene af os der kunne få de 12 før skat den anden fik 7 mener jeg... (før skat)

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

det er 12000 før skat... jeg får ca 9 udbetalt og jeg er alene... og så er der jo børnepenge og boligsikring som kommer oven i... jeg synte BESTEMT ik det er let og være på kh.. men det kan lade sig gøre...

Okay

Havde du job da du blev gravid, eller var du på KH??

Tænker også lidt, man skal jo have en pokkers masse baby-ting, og det er vel hårdt at spare op af "ingenting" ?!

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

TinaPina skriver:

Jeg ser ikke nogen grund til at samfundet skal forsørge endnu et menneske

Ok, det er jo din mening

Anmeld

7. april 2011

TinaPina

Anonym skriver:

Ok, det er jo din mening

Ja det er det

Anmeld

7. april 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Okay

Havde du job da du blev gravid, eller var du på KH??

Tænker også lidt, man skal jo have en pokkers masse baby-ting, og det er vel hårdt at spare op af "ingenting" ?!

nej jeg var faktisk på su... men blev utrolig syg og de kunne ik finde ud af hvorfor... så fik for meget fravær og droppede så ud... det viste sig at jeg var 22 uger henne da jeg droppede skolen og de mener jeg har været syg på grund af noget i min graviditet... og ja så kom jeg så på kontanthjælp...

ja man skal ha en masse... men jeg købte sådan en startpakke til 6000.. der var barnevogn, seng og alt muligt så det var ik så slemt...

men man skal ik få børn på kontant hjælp med mindre man er 10000000% sikker på man kan forsørge barnet...

jeg ahr selv to nu og er end på kontant hjælp igen... DESVÆRRER.. vi har ca 1800 og leve for på en månede... det er FANDME svært men vi klare os lige og så søger jeg arbejde på livet løs...

Anmeld

7. april 2011

Mauser.

du skal regne med over 10.000 til et barn når det kommer til verden, men baby udstyr osv. institution koster ca. 3000 om måneden ! 

er i uddannet og mangler bare arbejde ? eller har i intet og er på KH? det gør en væsentlig stor forskel syntes jeg. 

Anmeld

7. april 2011

aya-zia

Mulleunge skriver:

du skal regne med over 10.000 til et barn når det kommer til verden, men baby udstyr osv. institution koster ca. 3000 om måneden ! 

er i uddannet og mangler bare arbejde ? eller har i intet og er på KH? det gør en væsentlig stor forskel syntes jeg. 

man kan med STOR sansynlighed får delvis friplads... fuldfriplads hvis man er enlig... jeg får selv fuld friplads.. men skal selv betale for morgen mad og frugt.. (800 om måneden ca for to)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.