sindsyge kvindemenneske!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Simon's moar <3

chael skriver:

Det er sikkert ikke hensigten, men jeg synes altså det er ret usmageligt at klaske den op herinde.

Jeg forstår ikke behovet for at andre også skal have den oplevelse.

Og ja jeg har set den, ville ønske jeg aldrig havde set den!!

*CAmilla

Det var egentlig for at høre folks mening om den. Og for at vise, hvordan der egentlig er nogle folk der er. Synes virkelig ikk det er rimligt for den lille dreng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Simon's moar <3

Wimmie skriver:

Åh, det gør ondt i hjertet at se sådan noget - jeg måtte godt nok også knibe en tåre for den stakkels dreng.

Min første tanke var også "sindssyge kælling" osv. men så kunne jeg forstå på det at kvinden jo rent faktisk har brug for hjælp - alvorlig hjælp. Der er ingen tvivl om at drengen ikke skal bo hos hende sådan som hun behandler ham, men derudover synes jeg nogle af udtalelserne herinde er grove og primitive. Jeg forsvarer bestemt ikke kvinden eller hendes handlinger, men der er jo ingen tvivl om at hun har store psykiske problemer og at hendes medvirken programmet er et råb om hjælp. Hun kunne jo bare have fortsat sit liv uden at gå i behandling.

Men hvor var det hårdt at se, stakkels stakkels dreng - uanset hvor "umulig" han måtte være, så bliver det da bestemt ikke bedre af at han bliver behandlet på den måde - kan slet ikke forstå hvordan man kan mene at den slags afstraffelse kan føre til noget godt.

Lige så slem er denne video (heller ikke for forældre og andre sarte sjæle):

http://www.youtube.com/watch?v=k-IgxSb817w

Jeg forstår dig fuldt ud mht. at moren har brug for hjælp. Ærlig talt, så var det bare ikke min første tanke, min første tanke var at hun er syg i hovedet. Ja undskyld mig. Men tænker så også samtidig, at hvis hun gør sådan noget, så må der jo være noget galt og hun har brug for hjælp.

Anmeld

8. april 2011

Simon's moar <3

chael skriver:

Det er sikkert ikke hensigten, men jeg synes altså det er ret usmageligt at klaske den op herinde.

Jeg forstår ikke behovet for at andre også skal have den oplevelse.

Og ja jeg har set den, ville ønske jeg aldrig havde set den!!

*CAmilla

Hvorfor synes du det er usmageligt?

Anmeld

8. april 2011

4xGreve

Nu har jeg set det med lyd på og hold da kæft jeg virkelig stor tuder og tror jeg skal kaste op... nøj hvor var det grimt... jeg er dirkete imod vold men jeg kan godt sige jer at hvis jeg så den kvinde så vil jeg satme ... ja jeg har ikke engang ord for det... stakkels dreng.. ej ej ej ej

Anmeld

8. april 2011

Wimmie

Simon's Moar> Ja, jeg forstår også raseriet imod hende, som sagt så synes jeg selv det er  enormt uhyggeligt at se på - og naturligvis skal den stakkels dreng ikke bo hos hende - tror da han vil være bange for hende resten af sin barndom.

Men jeg tror bare vores vrede og harme får os til at blive lidt "blinde" på hvad problemet i virkeligheden er; nemlig at moderen åbenlyst har brug for alvorlig hjælp.

Naturligvis er det aldrig en undskyldning, men vi ved jo ikke hvad hun selv er blevet udsat for - og vold avler jo vold (også den psykiske slags)

Anmeld

8. april 2011

Lisbeth85

- HVor har man da bare lyst til at kramme den lille dreng, og fortælle ham at han ALDRIG skal tilbage til sådan en ond og modbydelig 'mor'... FØJ!

Anmeld

8. april 2011

Simon's moar <3

Wimmie skriver:

Simon's Moar> Ja, jeg forstår også raseriet imod hende, som sagt så synes jeg selv det er  enormt uhyggeligt at se på - og naturligvis skal den stakkels dreng ikke bo hos hende - tror da han vil være bange for hende resten af sin barndom.

Men jeg tror bare vores vrede og harme får os til at blive lidt "blinde" på hvad problemet i virkeligheden er; nemlig at moderen åbenlyst har brug for alvorlig hjælp.

Naturligvis er det aldrig en undskyldning, men vi ved jo ikke hvad hun selv er blevet udsat for - og vold avler jo vold (også den psykiske slags)

er helt enig.

Tænker sådan lidt, om det er den måde moren er opdraget på, altså at man skal straffes hårdt hvis man gør noget forkert. Hvad mon søsteren (som filmer) er blevet udsat for??
Men ja, moren må helt sikkert ha brug for hjælp!

Anmeld

8. april 2011

Wimmie

Ja, det er altså synd uanset hvad - især for børnene som det går ud over men da også for moderen, for der må da være gået noget helt galt i hendes liv, siden hun synes det er ok at "opdrage" sådan.

Det lyder dog som om det går hårdest udover drengen her, fordi han åbenbart er mest "umulig" - men uanset hvad så må det være hårdt for de andre børn at overvære også...og hårdt  at skulle være så bange for sin egen mor

Det værste i klippet er hvordan hun bare bliver ved og ved selvom drengen har svaret hende; det virker som om hun  med vilje trækker den for at understrege sin pointe... mit gæt er at hun virkelig lider af nogle slemme komplekser siden hun på den måde misbruger sin magt som forælder/voksen.

Anmeld

8. april 2011

Gittemor09

rugbrødsmaden røg direkte i skraldespanden, og køkkenrullen fundet frem... pøj jeg fik det dårligt, og begyndte straks at græde...

jamen, men men men har slet ikke ord for det... tror bare jeg vil køre ud efter min datter og kramme og kysse hende, en ekstra gang idag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.