sindsyge kvindemenneske!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Simon's moar <3 skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=JJhYRiwV-7c

Ved ikke om den har været oppe før, men fandt den på babygalleri.

Det er jo total rystende og ved ikke om børnemishandling er et forkert ord at bruge for det.?! Var total mundlam og chorkeret da jeg så det!

Bliver SÅ arrig når jeg ser sådan noget!!

jeg så det i dr phil da det blev vst... og jeg var så sur da jeg så det... tænk engang at man kan få sig selv til at gøre sådan noget!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Annette A

Puha hvor er det ubehageligt at se. Blev helt dårlig på det stakkels barns vegne. Forfærdeligt at mishandle et andet menneske sådan, der ikke kan gøre modstand.. 

Anmeld

8. april 2011

ZamanogDania

Puha hvor er det bare ihhhh. Jeg kunne ikke se hele klippet
Det gør ondt i mit hjerte godt moren får hjælp, for det fandme ikke i orden det her

Anmeld

8. april 2011

Simon's moar <3

tatii72 skriver:

Hun er SINDSYG den dame. Bliver rigtig hidsig når jeg ser eller hører sådan noget 

Den dreng er blevet adopteret fra min mands hjemland, har set en udsendelse angående lige den sag i fjernsynet.

Drengen er blevet blevet fjernet, og hans biologiske mor var helt i chok over at hendes søn er blevet behandlet på den måde, så de har lavet en KÆMPE sag ud af det i hjemlandet.

Drengens mor har fået sine forældre rettigheder tilbage og har fået drengen hjem igen. Og hende der damen fra USA har fået en dom.

Dejligt at høre, at der er kommet noget godt ud af det!
Drengen fortjener sku ikke at være sådan et sted. Godt at hende den såkaldte "mor" har fået en straf!

Anmeld

8. april 2011

Nadia&Daniel

Var nød til at slukke for den - begyndte at græde og ryste, da hun begyndte på den varme sauce... 

Anmeld

8. april 2011

Baby_girl2011

Hvad fanden har den dame gang i. 

Årrh sidder her med alle mine homoner og bare hyler.. Og kommer til at tænke på min egen mor som tæskede mig og min lille søster som lille.. 

Der er ingen børn der fortjener at få chill sovs i kæften eller et koldt bad.. 

Anmeld

8. april 2011

Holbæktrunten

Føj for den lede... Er helt i chok...

Hvad hulen forventer hun at få ud af det der? Der er sgu da alligevel ingen der kan koncentrere sig om en skideballe med munden fuld af chilli-sovs eller under en kold bruser??? 

GRRRRRR! 

Anmeld

8. april 2011

chael

Det er sikkert ikke hensigten, men jeg synes altså det er ret usmageligt at klaske den op herinde.

Jeg forstår ikke behovet for at andre også skal have den oplevelse.

Og ja jeg har set den, ville ønske jeg aldrig havde set den!!

*CAmilla

Anmeld

8. april 2011

netdaddy

AAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGHHH - har i den grad lyst til at kvæle det kvindemenneske.....

Det der er direkte børnemishandling....den stakkels dreng får sig aldrig et ordentligt forhold til hende på den måde, eller andre mennesker for den sags skyld.

Der er for mig at se en enorm risiko for at det stakkels barn ender som følelsesmæssigt afstumpet, koldt og kynisk og med store sociale problemer.

Hvor er det synd for ham - hun skulle ikke have lov til at have børn...

Sådan en smatso (undskyld udtrykket)

Anmeld

8. april 2011

AmalieMalle

Puha, kunne ikke engang se den færdig og er ellers ikke så sart!!

Men føj for fanden en kla kælling !!!!!!!!

Bliver rasende over at se sådan noget !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.