sindsyge kvindemenneske!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Mig med maven

Kommende tekst er ikke for sarte sjæle, så lad være med at læse videre, hvis du er i tvivl om du ville kunne tåle det!!!!

NEJ NEJ NEJ FUCKING SO! Jeg bryder mig ikke om at bande eller at gøre andre mennesker noget, men jeg får sku lyst til at losse hende hårdt i fissen! STAKKELS barn! Puha. Er så oprevet, og kan slet ikke komme med noget konstruktivt!

Hun burde straffes HÅRDT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

miinimeal

Mulse-mor skriver:

Ej stakkels lille dreng! Håber at dr Phil i det mindste fik hende til at indse at det er en meget forkert måde at opføre sig på.

så vidt jeg fik forstået skulle hun i en slags behandling og han kom hen til en anden familie men er ved hende et par timer om dagen, go tilsidst får hun ham helt igen desværre

Anmeld

7. april 2011

Isabella_mor

Simon's moar <3 skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=JJhYRiwV-7c

Ved ikke om den har været oppe før, men fandt den på babygalleri.

Det er jo total rystende og ved ikke om børnemishandling er et forkert ord at bruge for det.?! Var total mundlam og chorkeret da jeg så det!

Bliver SÅ arrig når jeg ser sådan noget!!

jeg TÆVER HENDE.... stakkels unge mand.!!! håber han er blevet fjernet fra hende og at hun aldrig kommer til at have noget med ham at gøre igen.. FANME EN DÅRLIG MOR..!!!! ONDE ONDE ONDE OOOONDE menneske..!!!! 

Anmeld

7. april 2011

Simon's moar <3

Jeg bliver simpelthen så G A L når jeg ser sådan noget, i min verden kan det slet ikke finde sted!!
Hun burde sku selv få af samme skuffe, den forbandede lede so!! ARGH!!!
Føler virkelig med den stakkels hjælpeløse lille dreng!

Anmeld

7. april 2011

Preghiera

WOW.... Jeg så ikke engang filmen færdig, det kunne jeg ikke klare (eller rettere... det ville min computer ikke kunne klare!!)!!!

Jeg kan slet ikke tåle at se/opleve/høre om forældre der opdrager sine børn på den måde. (og ikke dermed sagt der kun findes MIN måde)Men det er jo trussel og straf der er grobunden for dét hun vil opdrage ud fra. (???) og hvad lærer det børn?

ARGH! Og den dreng vokser forhåbentligt op og gi'r sin mor den koldeste skulder han kan og kommer videre!!!

Anmeld

7. april 2011

Wimmie

Åh, det gør ondt i hjertet at se sådan noget - jeg måtte godt nok også knibe en tåre for den stakkels dreng.

Min første tanke var også "sindssyge kælling" osv. men så kunne jeg forstå på det at kvinden jo rent faktisk har brug for hjælp - alvorlig hjælp. Der er ingen tvivl om at drengen ikke skal bo hos hende sådan som hun behandler ham, men derudover synes jeg nogle af udtalelserne herinde er grove og primitive. Jeg forsvarer bestemt ikke kvinden eller hendes handlinger, men der er jo ingen tvivl om at hun har store psykiske problemer og at hendes medvirken programmet er et råb om hjælp. Hun kunne jo bare have fortsat sit liv uden at gå i behandling.

Men hvor var det hårdt at se, stakkels stakkels dreng - uanset hvor "umulig" han måtte være, så bliver det da bestemt ikke bedre af at han bliver behandlet på den måde - kan slet ikke forstå hvordan man kan mene at den slags afstraffelse kan føre til noget godt.

Lige så slem er denne video (heller ikke for forældre og andre sarte sjæle):

http://www.youtube.com/watch?v=k-IgxSb817w

Anmeld

8. april 2011

Mauser.

øv .. jeg får det helt dårligt  

Anmeld

8. april 2011

Mig med maven

HVORFOR taler regeringen om "kørekort" til at få hund, når folk som disse FUCKED UP FORÆLDRE kan spytte unger ud?

Anmeld

8. april 2011

Tin

Profilbillede for Tin
Mig med maven skriver:

HVORFOR taler regeringen om "kørekort" til at få hund, når folk som disse FUCKED UP FORÆLDRE kan spytte unger ud?

Anmeld

8. april 2011

Minmio

Simon's moar <3 skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=JJhYRiwV-7c

Ved ikke om den har været oppe før, men fandt den på babygalleri.

Det er jo total rystende og ved ikke om børnemishandling er et forkert ord at bruge for det.?! Var total mundlam og chorkeret da jeg så det!

Bliver SÅ arrig når jeg ser sådan noget!!

Hun er SINDSYG den dame. Bliver rigtig hidsig når jeg ser eller hører sådan noget 

Den dreng er blevet adopteret fra min mands hjemland, har set en udsendelse angående lige den sag i fjernsynet.

Drengen er blevet blevet fjernet, og hans biologiske mor var helt i chok over at hendes søn er blevet behandlet på den måde, så de har lavet en KÆMPE sag ud af det i hjemlandet.

Drengens mor har fået sine forældre rettigheder tilbage og har fået drengen hjem igen. Og hende der damen fra USA har fået en dom.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.